تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

پروین: رویانیان قول داد مشکل خودرو بازیکنان تا فردا حل شود/ با تمام وجود برای حل مشکلات مالی تلاش می‌کنم

  • کد خبر : 18267
  • 10 بهمن 1392 - 6:58
پروین: رویانیان قول داد مشکل خودرو بازیکنان تا فردا حل شود/ با تمام وجود برای حل مشکلات مالی تلاش می‌کنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه‌ای که با رویانیان داشتم او قول داد مشکل خودرو بچه‌ها را به زودی حل کند البته ما هم به دایی قول دادیم مشکلات مالی بازیکنان را حل کنیم.

 

خبرگزاری فارس: پروین: رویانیان قول داد مشکل خودرو بازیکنان تا فردا حل شود/ با تمام وجود برای حل مشکلات مالی تلاش می‌کنم

کمال مهر:علی پروین  در مورد دیدار امروزش با علی دایی اظهار داشت: بالاخره با توجه به مشکلات و اتفاقات پرسپولیس جلسه بسیار خوبی را همراه با اعضای هیات ‌مدیره، اکبری، نامی، جمشیدی با علی دایی داشتیم.

وی افزود: در این جلسه ابتدا در خصوص مشکلات مالی و دغدغه‌هایی که علی دایی داشت صحبت کردیم و تمام حرف‌ها و درد و دل‌های علی را شنیدیم. واقعاً‌ دایی به نظرم سنگ صبور این بچه‌ها بوده و من به او به عنوان یکی از شاگردان ممتازم خسته نباشید می‌گویم. او مشکلاتی داشت.

پروین ادامه داد: در اولین قدم طی جلسه‌ای که صبح با رویانیان داشتم ایشان قول داد که مشکل خودرو بچه‌ها را حل کند. فکر کنم تا فردا صبح اگر خدا بخواهد این اتفاق می‌افتد تا این بچه‌ها دغدغه‌ این خودروها را نداشته باشند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌هایی که دایی داشت پول بازیکنان بود که من به او قول دادم با کمک اعضای هیات ‌مدیره و هرکس که پرسپولیسی است و دلش برای این تیم می‌سوزد و تا الآن هم خداوکیلی پشت ما بوده مشکلات مالی را با تمام وجود پیگیری و حل کنیم. باور کنید روز و شبم را برای پرسپولیس گذاشتم اما پشیمان نیستم چون عاشق این تیم هستم. امیدوارم که بتوانم روسفید باشم.

پروین در مورد سیدجلال حسینی نیز گفت: سید جلال مانند یک کوه می‌ماند و با تمام وجود به پرسپولیس خدمت می‌کند. او پیشنهاد خوبی داشت اما به خاطر اینکه عاشقانه پرسپولیس را دوست دارد به این پیشنهاد پشت کرد. مانند سید جلال کمتر پیدا می‌شود البته بازیکنان پرسپولیس همه مشکلاتی دارند که دایی ریز و درشت آنها را به ما گفت. امیدوارم که آنها را یکی پس از دیگری حل کنیم.

پروین در مورد بازی با سپاهان نیز گفت:‌ ما اعضای هیأت مدیره ابتدا از هواداران می‌خواهیم در این شش بازی چه در تهران یا شهرستان‌ها پرسپولیس و دایی را تنها نگذارند، اگر بتوانیم جزو ۴ تیم لیگ برتر باشیم و سهمیه بگیریم می‌توانیم با یک برنامه خوب به آینده فکر کنیم چون تیم جوانی داریم و به نظرم این تیم بسیار آینده‌دار است.

وی افزود: بازی با سپاهان بازی آسانی نیست، آنها تیم بسیار خوبی هستند اگر بچه‌های ما مثل فولاد باشند قطعاً‌ سپاهان جلودار آنها نیست و ما می‌توانیم با سه امتیاز بازی با این تیم به مصاف تیم‌های بعدی برویم. برد مقابل سپاهان برای ما خیلی مهم است اما برای من و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر این است که دغدغه مالی این بچه‌ها را حل کنیم تا سرشان را بالا بگیرند و مثل گذشته که با شرف بازی کردند در این چند بازی نیز با نتایج خوب دل مردم را شاد کنند.

انتهای پیام/ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x