تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پوشش بازیگران مشهور از افتتاحیه تا اختتامیه +تصاویر

  • کد خبر : 182543
  • 03 اسفند 1395 - 7:14

 جشنواره فیلم فجر ۳۵ بازیگران زن ایرانی با پوشش های متفاوت در سبکهای سیلقه ای خاص برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره و برج میلاد حاضر شدند.

 

 

به گزارش کمال مهر به نقل از پرشین وی : بازیگران زن ایرانی برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر لباس و پوشش هایی متفاوت با یکدیگر داشتند. از روز افتتاحیه این جشنواره تا انتها هر یک از آنها با مدل مانتو و پالتوهای گوناگونی برای شرکت در نشست ها و مراسم مربوط به جشنواره حاضر شدند. در این بخش به صورت کلی مدل مانتو بازیگران زن ایرانی را در ۳۵مین جشنواره فیلم فجر برایتان جمع اوری کرده ایم .
مدل خیلی متنوع بودند و مشخص بود که خانم های بازیگر ایرانی برای هر روز این جشنواره و نشست های فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر ۹۵ با سلیقه های متنوع پوشش های متفاوتی را در نظر گرفته بودند. علی رقم انتقادات در رابطه با پوشش بازیگران زن ایرانی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بعضی از آنها جذاب و شیک بودند. اینها تمام مدلهانیستند بلکه سلکشنی از مدل پالتو و مدل مانتوهای بازیگران ایرانی در جشنواره فیلم فجر ۹۵ هستند .با زیر و رو کردن دهها مدل مجموعه ای را برایتان جمع اوری کرده ایم که مشاهده می کنید.
انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x