تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

درخواست تهیه کننده «خوب، بد، جلف» از مسئولان/ نگاه ها به آثار کمدی باید از سطحی گری خارج شود

  • کد خبر : 182454
  • 02 اسفند 1395 - 17:07

چگینی از مردمی بودن «خوب، بد، جلف» گفت: این فیلم در جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار فیلم مردمی را دریافت کرد و در اکران عمومى هم در این چند روز با استقبال خوبى روبرو شده است.

به گزارش کمال مهربه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن چگینی تهیه کننده  «خوب، بد، جلف» در خصوص علت موفقیت این اثر در گیشه گفت: هر اثر دیدنی موفق تجاری و هنری در ابتدا به فیلمنامه خوب و بعد به کارگردانی، اجرا، انتخاب بازیگران مناسب و در نهایت یک تیم حرفه ای و همدل ربط پیدا می کند.
وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد جای فیلم های کمدی موقعیت و مخاطب پسند خالی است، عنوان کرد: ساخت آثار کمدی سخت، پیچیده و تخصصی است، کمدى یکی از پر فروشترین ژانرها در گیشه های جهانی و ایران است، البته رویکرد و نگاه جشنواره ها، مدیران سینمایی و منتقدان به فیلم های کمدى خیلى خوب نیست و آن ها را پیش پا افتاده و فاقد ارزش و اهمیت مى دانند و همین امر در سازندگان آثار کمدى بى انگیزگى ایجاد کرده تا جایى که خلاقیت و نو آورى را در این آثار از بین برده است.
وی افزود: اگر دقت کنید این نگاه ابتدایی در ادوار مختلف جشنواره وجود داشته و بى اهمیتى به فیلم هاى کمدى باعث عدم  جذب فیلمسازان جوان در این ژانر شده است، اگر جشنواره فیلم فجر هر سال یک جایزه ویژه به بهترین فیلم کمدى اهدا می کرد قطعا در بهبود کیفیت این آثار تاثیر گذار بود.
چگینی از علت همکاری با پیمان قاسمخانی اظهار داشت: سال هاست در پروژه های مختلف با هم همکار و شریک هستیم و مهم تر ازهمه رفقاى خوبى براى هم هستیم.
چگینی از مردمی بودن «خوب، بد، جلف» گفت: این فیلم در جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار فیلم مردمی را دریافت کرد و در اکران عمومى هم در این چند روز با استقبال خوبى روبرو شده است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x