تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تزریق بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به واحدهای تولیدی استان البرز

  • کد خبر : 182314
  • 02 اسفند 1395 - 10:16
تزریق بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به واحدهای تولیدی استان البرز

معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری البرزسیاست های دولت را همسو با صنعتگران دانست .

IMG_8580

به نقل از کمال مهر، عباداله کامکار معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع انسانی استانداری البرز بعدازظهر امروز (یک شنبه) در همایش توسعه اقتصادی و کارآفرینی شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این همایش بهانه ایی برای آگاهی از نظرات تولیدکنندگان و کارافرینان است تا علاوه بر تبادل نظر از ایده های نو و خلاق فعالین اقتصادی بهره مند شویم.

وی حضور صنعتگران در پیشرفت اقتصادی  کشورمفید و ضروری خواند وگفت: صنعتگران و تولید کنندگان  با شرکت دراین همایش ها می توانند با روند اجرایی استان و کارگروه ها ی اقتصادی آشنا شوند.

معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری البرزسیاست های  دولت را همسو با صنعتگران دانست و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید گام های موثری در رونق اقتصادی برداشته است و اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد تومان در این برهه از اقتصادی که تاکنون بی سابقه بوده است  به واحد های تولیدی در سطح کشور تزریق کرده است.

کامکار با بیان اینکه استان البرز به عنوان قطب صنعتی سهمی از اعتبار ذکر شده دارد، گفت: نمایندگان دولت با حضور در این همایش ها ضمن آشنایی با مسیر دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی سطح استان  تسهیلاتی نیز برای تولید کنندگان و صنعتگران در نظر خواهند داشت.

وی درادامه افزود: سامانه استعلام در استانداری البرز به منظور کوتاه شدن مسیر دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده است تا صاحبان صنایع به امر تولید مشغول شوند  و متولیان نیز باید درکمترین زمان مطالبات تولیدکنندگان را مورد ارزیابی قرار داده تا به مسیر های پر پیچ و خم اداری برخورد نکنند.

وی تولید را عامل پیشرفت اقتصادی و رونق کشور خواند و اظهار داشت: تاکنون ۱۰۳ جلسه با بیش از دو هزار مصوبه در قالب کارگروه تسهیل  و رفع موانع تولید برگزار شده است و حدود۶۰ درصد از مصوبات این کارگروه اجرائی شده است .

کامکار با تاکید بر لزوم همکاری سیستم بانک های خصوصی در ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان، اظهار کرد: تزریق اعتبار به واحدهای تولیدی می تواند موانع رونق اقتصادی را مرتفع سازد.

معاون اقتصادی استانداری البرز خاطر نشان کرد: برای هرتولیدی کوچک مبلغ سیصد و هفتاد و هفت میلیون تومان درنظر گرفته شده است که مستقیما از طریق سامانه و بانک ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و صد و شانزده میلیارد تومان اعتبار  از منابع داخلی برای برای صنعتگران در نظر گرفته شده است گفت: اعتباری که تاکنون به صاحبان صنایع و واحد های تولیدی در سطح استان تزریق شده است حدود سه هزار و چهارصد نود وسه میلیارد تومان بوده است و ارائه تسهیلات تا پایان سال جاری ادامه دارد تا تمام واحدهای تولیدی از این امکان دولتی بهره مند شوند .

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x