تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

«فیلم گذر و مستند زندگی سگی» از استان البرز به جشنواره فیلم تصویر راه یافتند

  • کد خبر : 182288
  • 02 اسفند 1395 - 10:18

فیلم «گذر» به نویسندگی و کارگردانی امید شمس و سید پوریا پیشوایی و مستند زندگی سگی به کارگردانی امید شمس از هنرمندان فیلمساز البرزی به جشنواره فیلم تصویر راه یافتند.

امید شمس ضمن اعلام این خبر در گفتگو با کمال مهر اظهار داشت: فیلم کوتاه “گذر ” به تهیه کنندگی ستاد کنگره استان البرز ساخته شده است و قصه ی گذر به موقعیتی ویژه در میدان جنگ می پردازد که در آن گروهی از رزمندگان در حال گذر از کانالی با بحران روبرو میشوند و در آن لحظه تصمیم گیری، جدال بین عقل و دل است لذا لوکیشن های این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس و استان البرز بوده است.

وی ادامه داد:فیلم  گذر به تهیه کنندگی و سفارش ستاد کنگره شهداء استان البرز ساخته شده است و محصولی از ستاد کنگره شهدای استان البرز می باشد.

شمس به مستند زندگی سگی اشاره کرد و گفت: مستندی ویژه در مورد نحوه زندگی برخی از کارتن خواب ها ساختم که زوایای پنهان زندگی معتادان کارتن خواب و جدال آنان برای زنده ماندن در سرمای سخت زمستان را به پرده کشیده است.

این کارگردان جوان، مدت این مستند را ۲۵ الی۳۰ ذکر نمود و اظهار داشت: مستند «زندگی سگی»؛ در ژانر درام و از زندگی بسیار سخت کارتن خواب ها تهیه و در حال تدوین و صداگذاری می باشد لذا برای تهیه مستندی مرتبط با زندگی کارتن خواب ها مدتی به میان آنها رفته تا اینکه بطور اتفاقی متوجه شدیم برخی از آنان برای زنده ماندن در سرمای سیاه زمستان، سگ بغل می کنند !!؟؟

وی در پایان گفت: فیلم گذر و مستند زندگی سگی از استان البرز در بخش «آزاد» و «مسابقه جوانان زیر ۲۵ سال» در جشنواره فیلم تصویر راه یافتند که این افتخاری برای استان البرز است.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182288

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x