تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رونمائی از بانک اطلاعات زنان در دوم اسفند ماه

  • کد خبر : 182127
  • 01 اسفند 1395 - 8:16

با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای بارگذاری اطلاعات در این بانک، هر یک از زنان کشور می توانند با ورود به پورتال معاونت امور زنان و خانواده، به قسمت مربوطط به بانک اطلاعات زنان وارد شوند و اطلاعات خود را وارد کنند.

به گزارش کمال مهر به نقل از آرمان زنان : اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان در گفت و گو با ایسنا افزود: معاون رئیس جمهور روز دوشنبه با ورود اطلاعات خود در بانک اطلاعات زنان،فعالیت این بانک را رسمیت می بخشد.
وی گفت: برای بارگذاری اطلاعات در این بانک، هر یک از زنان کشور می توانند با ورود به پورتال معاونت امور زنان و خانواده، به قسمت مربوط به بانک اطلاعات زنان وارد شوند و اطلاعات خود را وارد کنند.
نژادی تاکید کرد: تکمیل این بانک توسط زنان از گروه های مختلف، ضمن فراهم کردن امکان بررسی پتانسیل نیروی تخصصی زنان، زمینه بهره گیری از هر یک از تخصص ها در مواقع مقتضی را فراهم می کند.
وی افزود: در برخی موارد، موسسات، نهادها و مراکز مختلف در صدد استفاده از نیروهایی با تخصص خاصی هستند بنابراین وجود بانک اطلاعات زنان می تواند در بهره گیری این مراکز از تخصص زنان مؤثر باشد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان با بیان اینکه اطلاعات این بانک در سه سطح دسترسی تعریف می شود ،گفت: افراد هنگام ورود اطلاعات می توانند به دلخواه، سطح دسترسی به اطلاعات را مشخص کنند و چنانچه فرد مایل نباشد اطلاعاتی که وارد کرده، قابل دسترس برای عموم باشد، گزینه های دیگر را انتخاب می کند.
نژادی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا اطلاعات وارد شده در بانک اطلاعات زنان راستی آزمایی می شود، اظهارکرد: اگر نیاز به استفاده از تخصص خاصی داشته باشیم، اطلاعات وارد شده در آن زمینه را بررسی خواهیم کرد در غیر این صورت مسئولیت صحت داده ها به عهده وارد کننده اطلاعات است و البته در زمان های مختلف هم امکان ویرایش اطلاعات توسط خود شخص با نام کاربری و اسم رمزی که دریافت کرده وجود دارد.

انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x