تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

فردیسی ها آماده ی استقبال از ۳ شهید گمنام می شوند

  • کد خبر : 181994
  • 30 بهمن 1395 - 15:09
فردیسی ها آماده ی استقبال از ۳ شهید گمنام می شوند

مردم ولایتمدار شهرستان فردیس همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) آماده ی استقبال از ۳ شهید گمنام می شوند .

images (1)

واحد کلواری مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان فردیس روز شنبه در گفتگو با خبرنگار کمال مهر از میزبانی ۳ شهید گمنام در شهرستان فردیس خبر داد.

وی دراین خصوص گفت: مردم ولایتمدار شهرستان فردیس همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) آماده ی استقبال از ۳ شهید گمنام می شوند .

کلواری ادامه داد: این شهدای والامقام در عملیات‌ها مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده و در آخرین تفحص‌های انجام شده، پیکر آنها شناسایی شده است.

مسئول بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: پیکر یکی از شهدای گمنام چهارشنبه در تاریخ یازدهم اسفند ماه در پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت و دو شهید گمنام در دوازدهم اسفند ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرک وحدت فردیس تشییع و به خاک سپرده می شوند .

وی در خصوص جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری گفت: محل تجمع برای تشییع پیکر مطهر شهید مشکین دشت از مقابل بانک ملی به سمت پژوهشگاه مواد و انرژی خواهد بود و در شهرک وحدت از مقابل حوزه ۳۱۳ شهید دستواره به سمت میدان اصلی شهرک وحدت انجام خواهد شد.

کلواری هم چنین از برگزاری مراسم وداع با پیکر شهدای گمنام در فردیس و مشکین دشت خبر داد و اظهار داشت : مراسم وداع با پیکر شهیدان گمنام شد همزمان با مراسم یادواره  شهدای شهرستان برگزار خواهد شد.

 وی درپایان یاد آور شد: امیدواریم مراسم تشییع پیکرهای مطرح شهید گمنام در شهرستان فردیس، با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی برگزار شود  تا تجدید بیعتی با آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت باشد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x