تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

لزوم راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در شهرستان فردیس/ بررسی تصویب سامانه دولت الکترونیک در فردیس

  • کد خبر : 181770
  • 29 بهمن 1395 - 13:06
لزوم راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در شهرستان فردیس/ بررسی تصویب سامانه دولت الکترونیک در فردیس

حمید احدی سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس گفت: با راه اندازی سیستم اتوماسیو ن اداری تمام ادارت شهرستان از طریق پست الکترونیک (ایمیل) با یکدیگر در ارتباط خواهند بود و تمام مکاتبات اداری به صورت دیجیتال پیگیری خواهد شد.

photo_2016-11-15_14-14-38

حمید احدی سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار کمال مهر از راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری درشهرستان فردیس خبر داد.

وی دراین خصوص گفت: با راه اندازی این سیستم تمام ادارت شهرستان از طریق پست الکترونیک (ایمیل) با یکدیگر در ارتباط خواهند بود و تمام مکاتبات اداری به صورت دیجیتال پیگیری خواهد شد.

احدی با تاکید بر راه اندازی سیستم اتوماسیون در تمام ادارات گفت: برخی از ادارت از طریق الکترونیکی با ادارات کل درارتباط هستند و سایر ادارات هم موظف هستند هر چه سریعترسیستم اتوماسیون را راه اندازی کنند .

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس درادامه افزود: درحال پیگیری برای تصویب سامانه دولت الکترونیک در شهرستان فردیس هستیم تا بتوانیم این سامانه را در شهرستان اجرائی نمائیم.

وی همچنین از راه اندازی و اتصال به شبکه فیبر نوری  در فرمانداری خبر داد و اظهار داشت: فرمانداری شهرستان فردیس به شیکه فیبر نوری متصل شد و زیرساخت های لازم برای اتصال  به شبکه فیبر نوری در ادارات شهرستان در حال انجام است و با اتصال به این شبکه امکان ارتباط برخط (آنلاین) فراهم خواهد شد.

احدی درپایان خاطر نشان کرد: تجهیز ادارات به سیستم اتوماسیون اداری موجب کاهش هزینه های دولت ، تسریع و تسهیل در ارتباطات اداری خواهد شد و امیدواریم تا با راه اندازی سامانه دولت الکترونیک ارائه خدمات و اطلاعات به شهروندان فردیس نیز تسهیل شود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x