تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

حضور قنبرزمانی در فرمانداری کرج قانونی نیست/ تکلیف فرماندار کرج چه می شود؟

  • کد خبر : 180817
  • 23 بهمن 1395 - 17:17
حضور قنبرزمانی در فرمانداری کرج قانونی نیست/ تکلیف فرماندار کرج چه می شود؟

ر اساس قانون سرپرستی برای پست های دولتی نمی تواند بیش از مدت سه ماه باشد و در این مدت باید تکلیف قطعی مشخص شود، یعنی یا فرد جدیدی معرفی شود و یا همان سرپرست با اخذ استعلامات مربوطه حکم قطعی بگیرد.

photo_2017-02-11_10-16-01

سرویس استانی کمال مهر، به گزارش «تیتریک»، اوایل مهرماه سال جاری(۹۵) بود که علی قنبر زمانی پست سرپرستی فرمانداری ویژه شهر کرج را گرفت.

اما بر اساس قانون سرپرستی برای پست های دولتی نمی تواند بیش از مدت سه ماه باشد و در این مدت باید تکلیف قطعی مشخص شود، یعنی یا فرد جدیدی معرفی شود و یا همان سرپرست با اخذ استعلامات مربوطه حکم قطعی بگیرد.

این روزها حکم سرپرستی فرمانداری کرج برای قنبرزمانی به اتمام رسیده که هیچ خبری مبنی بر اعطای حکم قطعی و یا هرگونه شرایط جدید از سوی استانداری اعلام نشده و حضور وی اکنون در این جایگاه و شرکت در مراسمات مختلف عملاً غیر قانونی است.

چرا که وی هم اکنون بدون هیچ حکم و ابلاغی بر صندلی خود نشسته است.

در خصوص علت این مسئله شایعاتی و اخبار ضد و نقیضی مبنی بر نظر دستگاه های دیگر و استعلامات مربوطه مطرح است که جا دارد مسئولین استانداری در این مورد اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

در پایان باید اشاره کرد که با توجه نزدیک شدن به انتخابات که یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف فرمانداری ها است انتظار می رود استانداری البرز هر چه سریع تر تکلیف این مسئله را معلوم کند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180817

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x