تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عدم افزایش قیمت کتاب های درسی

  • کد خبر : 180538
  • 22 بهمن 1395 - 11:01

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی آینده با احتساب ارائه بسته آموزشی افزایش نمی‌یابد.

به گزارش «کمال مهر» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،
قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی قیمت کتاب درسی

نیک‌روش مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نحوه قیمت کتاب های درسی برای سال تحصیلی آینده بیان کرد: با توجه به سیاست های در نظر گرفته شده امسال افزایش قیمتی در کتاب های درسی نداریم.
وی افزود: همچون سال گذشته کتاب های درسی در قالب بسته های آموزشی ارائه می شود اما هزینه ای برای توزیع لوح های فشرده همراه کتاب اخذ نمی شود.
مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی در خصوص برآورد تولید کتاب درسی گفت: با توجه به اینکه هنوز خروجی های سال تحصیلی جاری روشن نیست اما  پیش بینی هایی برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷  وجود دارد تا مشکل کمبود کتاب درسی نداشته باشیم.
نیک روش از ورود ثبت سفارش کتاب های فنی و حرفه ای به سامانه ثبت سفارش خبر داد و عنوان کرد: همانطور که برای مقطع ابتدایی و سال چهارم، ثبت سفارش از طریق سامانه انجام شد امسال برای کتابهای فنی و حرفه ای نیز این امکان میسر می شود.
وی با بیان اینکه سال ۹۶-۹۷  از جهت  آماده سازی کتاب های جدیدالتالیف سال پرکاری است، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی و کار  شبانه روزی ورود به موقع کتاب های درسی برای سال آینده تحقق می یابد.
مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی یادآور شد: پرکار بودن برای آماده سازی کتاب های امسال به دلیل افزایش عناوین رشته ها و کتاب ها در شاخه  فنی و حرفه ای و کاردانش است.
انتهای پیام/ج

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x