تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

روش‌هایی برای پنهان کردن جوش صورت

  • کد خبر : 180230
  • 20 بهمن 1395 - 9:34

جوش زدن و آکنه از مشکلات رایج پوستی است که همه ما در زندگی خود به آن دچار شدیم و این مشکل پیر و جوان و زشت و زیبا نمی‌شناسد و حتی افراد مشهور و مدل‌ها و هنرپیشه‌ها هم گاهی گرفتار جوش می‌‎شوند اما تاکنون هرگز این چهره‌ها را با جوش روی صورتشان ندیده‌ایم. چون آن‌ها روش‌هایی را به کار می‌برند که جوش را موقتا یا برای همیشه از بین می‌برد. معمولا جوش‌ها در بدترین زمان و مواقع که زیبایی شما اهمیت بیشتری دارد ظاهر می‌شوند اما با راه‌هایی ساده می‌توان شدت آن را کاهش داد. روش‌هایی برای پنهان کردن جوش صورت را در این مقاله بخوانید.

روش‌هایی برای پنهان کردن جوش صورت
آرایش و زیبایی

 

از بین بردن جوش با یخ

مشکل اصلی که جوش در مورد زیبایی صورت ایجاد می‌کند ورم آن است. برجستگی جوش را به خصوص زمانی که در مراحل التهابی قرار دارد با هیچ آرایشی نمی‌توان مخفی کرد اما اگر کمی یخ روی ناحیه ملتعب و ورم کرده بگذارید برجستگی را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

روش‌هایی برای پنهان کردن جوش صورت

از بین بردن جوش صورت با قطره چشم

قرمزی ناحیه جوش مشکل دیگری است که زیبایی صورت را تحت الشعاع قرار می‌دهد. برای کاهش این قرمزی می‌توانید از مقدار کمی قطره چشم استفاده کنید. این قطره حاوی مقادیر کمی کورتون است که التهاب و قرمزی پوست راه کاهش می‌دهد و باید ده دقیقه تا نیم ساعت قبل استفاده شود تا اثر خود را به جا بگذارد.

از بین بردن جوش صورت با موچین

دومین راه حل از مجموعه روش‌هایی برای پنهان کردن جوش صورت موچین است. موچین را به دو دلیل می‌توان استفاده کرد دلیل اول موهای صورت است، تقریبا همه جوش‌ها ریشه در پیاز مو دارند و اگر این مو خارج شود جوش هم به سرعت بهبود خواهد یافت، اگر خوش شانس باشید با حرکت دادن موچین روی سطح جوش می‌توانید موی ملتهب را خارج کنید. البته حتما موچین را ضدعفونی کنید و بسیار با دقت از آن استفاده کنید.

کاربرد دیگر موچین برای جوش جدا کردن پوسته‌های خشک اطراف جوش است که معمولا در مراحل نهایی فرآیند آکنه ایجاد می‌شوند و ظاهر جالبی ندارند اما شما با موچین می‌توانید این پوسته‌ها را به آرامی از پوست جدا کنید.

از بین بردن جوش صورت با کانسیلر

پس از انجام همه این کارها اگر هنوز اثری از جوش روی صورت باقی بود کمی کانسیلر می‌تواند جوش را مخفی کند و به این ترتیب چهره و آرایش زیبا و کاملی خواهید داشت.

روش‌هایی برای پنهان کردن جوش صورت

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x