تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بازگرداندن ۷۰ گاوصندوق به کسبه پلاسکو/ گزارش مفقودی جدید نداشتیم

  • کد خبر : 180134
  • 20 بهمن 1395 - 7:50

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: بیش از ۷۰ عدد گاوصندوق‌ که وضعیت سالمتری داشتند، با دستور قاضی پرونده و بر اساس ضوابطی خاص به مالکان تحویل داده شد.

به گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر»؛ سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران درباره آخرین آمار مراجعه خانواده مفقودان حادثه پلاسکو، اظهار داشت:  آخرین آمار، همان تعدادی است که سخنگوی ستاد مدیریت بحران اعلام کرد، چون ما این اطلاعات را در اختیارشان قرار دادیم، فرد جدیدی نیز برای اعلام مفقودی عضوی از خانواده خود در پلاسکو به ما مراجعه نکرده‌ است.
وی درباره تعداد گاوصندوق‌های کشف شده در این حادثه و همچنین مراجعه مردم برای پس گرفتن اموال خود نیز توضیح داد و گفت: ما در این حادثه بیش از ۲۰۰ دستگاه گاوصندوق جمع آوری کردیم و به پلیس آگاهی انتقال دادیم، تا این لحظه بیش از ۷۰ عدد از این گاوصندوق‌ها که وضعیت سالم‌تری داشتند و می‌توانستیم صاحب آن‌ها  را شناسایی کنیم، با دستور قاضی پرونده و بر اساس ضوابطی خاص به مالکان تحویل داده شده‌اند.
محمدیان در خاتمه تصریح کرد: مالکان سایر گاوصندوق‌ها نیز  در حال مراجعه هستند، در عین حال پلیس آگاهی نیز در حال بررسی‌های بیشتری است تا این گاوصندوق‌ها به دست مالک واقعی برسد، در غیر این صورت همه آن‌ها باز می‌شود تا مالک اصلی شناسایی و گاو صندوق به آن‌ها تحویل داده شود.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x