تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شهرستان فردیس میزبان کاروان تدبیر و امید استان البرز شد

  • کد خبر : 180087
  • 20 بهمن 1395 - 8:46
شهرستان فردیس میزبان کاروان تدبیر و امید استان البرز شد

سید حمید طهایی استاندار البرز و هیئت همراه در گلزار شهدای روستای فرخ آباد زیبادشت حضور یافتند و سفر یک روز استاندار البرز به شهرستان فردیس با ادای احترام به مقام شامخ شهدای فرخ اباد آغاز شد.

به نقل از کمال مهر، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر کاروان تدبیر و امید استان البرز مهمان شهرستان فردیس شد.

 سید حمید طهایی استاندار البرز  و هیئت همراه صبح امروز (سه شنبه) در گلزار شهدای روستای فرخ آباد زیبادشت حضور یافتند و سفر یک روز استاندار البرز به شهرستان فردیس با  ادای احترام به مقام شامخ شهدای فرخ اباد آغاز شد.

IMG_7681

افتتاح و بهره برداری از پمپ بنزین و گازوئیل روستای فرخ آباد اولین  پروژه  افتتاح شده توسط استاندار البرز است.

این پروژه توسط بخش خصوصی و با اعتبار یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان  بهره برداری شد.

IMG_7721

افتتاح مدرسه ابتدائی ۵ کلاسه خیرساز پاسارگاد در روستای فرخ آباد دومین پروژه ی پروژه ی افتتاحی استاندار البرز بود.

این مدرسه با اعتباری ۶۰۰ میلیون تومان توسط موسسه مالی و اعتباری پاسارگاد  در روستای فرخ آباد ساخته شده است.

استاندار البرز در بخش دیگری از سفر یک روزه ی خود به شهرستان فردیس ساختمان دادگستری مشکین دشت را افتتاح کرد.

IMG_7900

حجت الاسلام ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس درمراسم افتتاح اولین مجتمع قضائی مشکین دشت گفت: افتتاح این مجتمع موجب تسهیل در کار مردم خواهد شد  اما روند کار اشتباه است زیرا موضوع پیشگیری بر درمان مقدم است.

وی در ادامه افزود: برای پیشگیری از جرائم اجتماعی باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود و قوانین محکم و نظارت جدی تر بر اجرای قوانین انجام شود.

امام جمعه شهرستان فردیس در حضور استاندار و رئیس دادگستری استان البرز به موضوع شکایت شهرداری کرج برای عدم جدایی فردیس از  کرج اشاره کرد و گفت:  شهرداری کرج شکایت خود را به دیوان عالی کشور برده که شهرستان فردیس نباید شهرداری مستقل داشته باشد، دهها سال کار شهرداری بر عهده شهرستان کرج بوده است، از زیرساختها تا نخاله دانی بودن فردیس، شهری که یک ریال بودجه ی فرهنگی ندارد ،شورای فرهنگی دارد اما شهرداری می گوید اجازه ندارد تا پولی خرج کند و این وضعیت شهرستان فردیس است.

به هرحال نباید حق مردم ضایع شود و  مردم  فردیس منتظر تصمیمات عادلانه مسئولین استان هستند.

IMG_7872

فاضلیان رئیس دادگستری استان البرز در مراسم افتتاح اولین مجتمع قضائی مشکین دشت گفت: در سال ۹۴ مشکلات زیر ساختی عمده ترین مشکل در استان البرز بود، شرایط به قدری سخت بود که حتی امکان راه انداری یک شعبه هم وجود نداشت ۶۰درصد کمبود فضای اداری داشتیم و  ۴۰درصد باقی مانده  هم استیجاری بود.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از حل ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی تا پایان سال ۹۶ افزود: یکی از اولویت های دادگستری تامین زیر ساخت ها قرار گرفت و ۲۵هزار متر مربع  به زیرساخت های دادگستری اضافه شد و دادگستری کل با مساحت ۱۶هزار مترمربع  تا پایان سال ۹۶ افتتاح می شود و این میزان به اندازه ی تمام امکاناتی بوده که تا به حال داشته ایم.

رئیس دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: دسترسی ساده مردم به مجتمع قضایی یکی از معیارهای دادرسی عادلانه است و تا دو سال آینده این  شرایط  در استان البرز فراهم خواهد شد

سیدحمید طهایی استاندار البرز پس از افتتاح ساختمان دادگستری مشکین دشت به دیدار  خانواده معظم شهدا رفت .

IMG_7930

افتتاح فاز اول کارخانه نان و شیرینی شهرنان در شهرک صنعتی سیمین دشت پایان بخش پروژه های افتتاحی استاندار البرز در شهرستان فردیس بود.

IMG_8022

فاز اول کارخانه نان و شیرینی شهر نان با حضورشهریار طاهرپور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت صنعت,معدن و تجارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی البرز با اعتباری ۱۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی سیمین دشت به بهره برداری رسید.

استاندار البرز در سفر یک روزه  خود  به شهرستان فردیس پاسخگوی سوالات مردم شهرستان فردیس از اقشار مختلف  ورزش، فرهنگ و هنر، روحانیون، اصناف، احزاب و تشکل های مردم نهاد و اصحاب رسانه در سالن شهرداری منطقه ۳ کرج بود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x