تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۱۰ جنگ شادی در شهرستان فردیس برگزارمی شود / ویژه برنامه گلبانگ انقلاب در فردیس اجرا می شود

  • کد خبر : 179225
  • 16 بهمن 1395 - 13:57
۱۰ جنگ شادی در شهرستان فردیس برگزارمی شود / ویژه برنامه گلبانگ انقلاب در فردیس اجرا می شود

جان محمد خوب پورهدف از برگزاری برنامه های جنگ شادی در سطح شهر را مرور خاطرات ایام الله دهه فجر برای نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و عنوان کرد: برنامه های جنگ شادی در سطح شهر با همکاری آموزش و پرورش ناحیه دوکرج انجام خواهد شد.

1852487

جان محمد خوب پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کمال مهر از برگزاری ۱۰ جنگ شادی در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

وی هدف از برگزاری برنامه های جنگ شادی در سطح شهر را مرور خاطرات ایام الله دهه فجر برای نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و عنوان کرد: برنامه های جنگ شادی در سطح شهر با همکاری آموزش و پرورش ناحیه دوکرج انجام خواهد شد.

خوب پور در ادامه تصریح کرد :این برنامه ها در فرهنگ سرای ولایت، گلستان و یا سطح شهرستان با اجرای نمایش و تئاتر با موضوع و محتوای انقلابی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس در ادامه از برگزاری ویژه برنامه گلبانگ انقلاب خبر داد و گفت: ویژه برنامه گلبانگ انقلاب روز۱۹بهمن ماه در پارک بهشت از برنامه های پربار شهرستان در ایام الله دهه فجر است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با اشاره به اهمیت مطالعه و رواج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: نشست کتابخوانی ویژه هنرمندان تخصصی و معرفی کتاب برای عموم مردم در سالن جلسات اداره ارشاد برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی ۲۲بهمن از برقراری پایگاه ها و ایستگاه های توزیع پرچم، گریم و نقاشی کودکان خبر داد و خاطر نشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرده است تا با اجرای برنامه های شاد ، مفرح و جذاب علاوه بر یاد آوری خاطرات و فداکاریهای دوران انقلاب این روز بزرگ را در خاطرات نسل سوم و چهارم انقلاب ثبت و ضبط کند.

انتهای پیام/جواهری

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x