تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حجاب تفاوت ارزشمند ورزشکاران ایرانی است/ رضایت من در خوشحالی مردم  است

  • کد خبر : 178324
  • 11 بهمن 1395 - 14:33
حجاب تفاوت ارزشمند ورزشکاران ایرانی است/ رضایت من در خوشحالی مردم  است

این بانوی ورزشکار مشکین دشتی در خصوص شروع ورزش تکواندو به خبرنگار ما می گوید: به دلیل علاقه و حمایت های خانواده ام ورزش را ازسن ۷ سالگی شروع کرده ام و حدود ۳ سال است که به صورت حرفه ایی ورزش تکواندو را انجام می دهم.

مصاحبه اختصاصی کمال مهر، هانیه بخشی یکی از قهرمانان نوجوان ملی در عرصه تکواندو است او متولد  ۱۸ دی ماه سال ۱۳۷۸ وساکن مشکین دشت شهرستان فردیس است و تاکنون افتخارات زیادی را برای کشوراسلامی داشته است.

او در آخرین مبارزه خود موفق به کسب مدال طلا در مسابقات رده بندی تیم ملی جوانان شده است.

 در ادامه مصاحبه کوتاه و خواندنی با این قهرمان شهرستان فردیس را می خوانید:

photo_2017-01-30_10-39-30

این بانوی ورزشکار مشکین دشتی در خصوص شروع ورزش تکواندو به خبرنگار ما می گوید: به دلیل علاقه و حمایت های خانواده ام ورزش را ازسن ۷ سالگی شروع کرده ام و حدود ۳ سال است که به صورت حرفه ایی ورزش تکواندو را انجام می دهم.

وی درخصوص افتخارات خود در عرصه بین المللی و کشوری گفت: کسب ۳ مدال طلا ۱ مدال نقره ملی، کسب ۱ مدال برنز مسابقات جهانی استامبول و حضور در مسابقات باکو و مسابقات جهانی آنتالیا  و درسال  ۹۳ و ۹۴ عضو تیم ملی بودم.

بانوی نوجوان مشکین دشتی در خصوص آخرین افتخار آفرینی خود می گوید : طی مسابقات انتخابی ملی رده بندی که ۵ بهمن برگزار شد موفق به کسب مدال طلا شدم و توانسته ام  به  اردو های ملی راه پیدا کنم .

هانیه بخشی هدف خود را رسیدن به المپیک و طلای جهانی برشمرد و گفت : در حال حاضر اول راه هستم و هرروز یک قدم موثر و مثبت در راه رسیدن به هدفم برمیدارم و ازروز قبل به خواسته م نزدیک تر میشوم.

photo_2017-01-30_10-39-41

بانوی مدال آور مشکین دشتی حجاب را یکی از رموز موفقیت بانوان ورزشکار عنوان کرد و گفت : حجاب نه تنها ما را اذیت نمی کند بلکه لذتبخش است چراکه تفاوت و برتری نسبت به سایر بانوان مبارز را داریم که ارزش بالایی برخوردار است.

وی حمایت و توجه مسولین را لازم و ضروری دانست و گفت : من از کسی انتظاری ندارم چرا که برای شادی قلب خود و خانواده و مربی و مردم تلاش می کنم و رضایت من در خوشحالی انهاست ، اما به طور قطع  هر فردی که در این راه قرار می گیرد نیاز به توجه و حمایت دارد.

وی رمز موفقیت خود را خطاب به نوجوان و جوانان ورزش دوست و هم سن و سال خود می گوید: اگر خود را باور داشته باشید و با پشت کار و ایمان به خدا فکر و تلاش کنید قطعا به خواسته خود دست خواهید یافت .

هانیه بخشی یکی دیگر از رمز های موفقیتش را حضور یک مربی هم دل و دلسوز دانست و ادامه داد : علاقه زیادی به استادم دارم ، خانم شهره خلج زاده در باشگاه قدوسی مشکین دشت مربیگری من را عهده دار هستند که  علاوه بر ورزش درس های زیادی از حضور در کنار ایشان داشته ام .

همچنین اضافه کرد : استاد خلج زاده طی سالهاس گذشته قهرمانان زیادی به کشور و استان معرفی کرده است .

photo_2017-01-30_10-39-37

نوجوان موفق شهرستان فردیس لقب بانوی موفق را خوشایند دانست و عنوان کرد : حس خیلی خوبی دارم وقتی من را صدا میزنند از خودم انتظار بیشتری دارم و با این القاب و انرژِی های مثبت حتما  سریعتر به هدفم خواهیم رسید

بانوی قهرمان در پاسخ به این سوال که اگر ورزشی به غیر از تکواندو را بخواهد انتخاب کند کدام رشته است گفت : یکی از رشته های مورد علاقه ی من شنا است که اگر قرار بود تکواندو کار نباشم حتما رشته ی ورزشی شنا را حرفه ایی انجام میدادم.

photo_2017-01-30_10-39-33

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمام جوانان و نوجوانان در مورد هدف بعدی خود درعرصه ی  ورزشی گفت: هدف بعدی من طلای جهانی و آسیایی ۲۰۱۷ خواهد بود .

انتهای پیام/طیبه جواهری

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x