تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

فیلمهای فجر از ۱۴ بهمن ماه در مجتمع شهید آوینی اکران میشود

  • کد خبر : 177968
  • 10 بهمن 1395 - 7:44

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:فروش بلیت‌های جشنواره در بخش استانی پنج‌شنبه هفتم بهمن از طریق سایت cinogram.com در سراسر کشور آغاز شده و رأسس ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۰ بهمن خاتمه می‌یابد.

به گزارش کمال مهر به نقل از فارس : مجید فروتن از اکران ۱۶ فیلم از سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان خبر داد و اظهار کرد: فیلم‌های این بخش از جشنواره از ۱۴ بهمن ماه در سالن سینمایی مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: فروش بلیت‌های جشنواره در بخش استانی پنج‌شنبه هفتم بهمن از طریق سایت cinogram.com در سراسر کشور آغاز شده و رأس ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۰ بهمن خاتمه می‌یابد.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه ۱۶ فیلم در همدان اکران می‌شود، بیان کرد: فیلم‌های «فراری»، «صوفی و دیوانه»، «ویلایی‌ها»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «تقصیر من نیست»، «تابستان داغ»، «آذر»، «شل» در بخش چشم انداز ۱ و «سارا و آیدا»، «یادم تو را فراموش»، «ماجرای نیم روز»، «دعوت نامه»، «اسرافیل»، «بن بست وثوق»، «چراغ های ناتمام» و «فصل نرگس» در بخش چشم انداز ۲ جشنواره در همدان به روی پرده می‌روند.
وی تصریح کرد: این فیلم‌ها در چهار سانس ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ شب اکران می‌شود که همزمان بلیت فروشی هم در همان مکان با قیمت ۱۰ هزار تومان انجام می‌شود.
انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x