به گزارش گروه استانی«کمال مهر»»، پروژه قطار شهری کرج یکی از معضلات مجموعه خدمات شهری است که تبدیل به کلاف پیچیده ای از اختلافات شده است.
دو هفته پیش به گفته محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس جلسه ای با حضور عزیز اکبریان، محمد دادگو، علی ترکاشوند، مهندس همتی مدیرعامل قطار شهری از طرف کرج و علی ربیعی وزیر کار و مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی(شستا) در این مورد برگزار شد و دو پیشنهاد از طرف مسئولین کرجی برای حل این پرونده ارائه شد تا شستا ظرف مدت دو هفته درباره آینده تصمیم گیری کنند.
دو روز گذشته خبری مبنی بر حضور مهندس سجادی مدیرعامل شرکت سابیر (پیمانکار قطار شهری کرج) در جلسه اخیر شورای شهر کرج منتشر شد، اما امروز(یکشنبه) در اقدام قابل توجهی تعدادی از اعضا با غیبت خود باعث به حد نصاب نرسیدن جلسه شدند.
محمود دادگو در خصوص این اتفاق گفت که عده ای از اعضا به دلیل بیماری و سرماخوردگی در جلسه امروز حضور پیدا نکرده اند، اما برخی اخبار و حواشی حکایت از آن دارد که این غیبت به دلیل حضور سجادی نماینده شرکت سابیر در جلسه بوده است.
بزرگترین پروژه حمل و نقل استان البرز با اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰ هزار میلیارد تومان و ۳۱۸ میلیون یورو بعد از گذشته بیش از ده سال زیر اختلافات بین کارفرما و پیمانکار خاک می خورد و علی رغم مطالبات مردم بازهم مشاهده می شود که هر دو طرف اراده ای برای یک تصمیم نهایی و قاطع ندارد.
دو هفته پیش به گفته محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس جلسه ای با حضور عزیز اکبریان، محمد دادگو، علی ترکاشوند، مهندس همتی مدیرعامل قطار شهری از طرف کرج و علی ربیعی وزیر کار و مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی(شستا) در این مورد برگزار شد و دو پیشنهاد از طرف مسئولین کرجی برای حل این پرونده ارائه شد تا شستا ظرف مدت دو هفته درباره آینده تصمیم گیری کنند.
دو روز گذشته خبری مبنی بر حضور مهندس سجادی مدیرعامل شرکت سابیر (پیمانکار قطار شهری کرج) در جلسه اخیر شورای شهر کرج منتشر شد، اما امروز(یکشنبه) در اقدام قابل توجهی تعدادی از اعضا با غیبت خود باعث به حد نصاب نرسیدن جلسه شدند.
محمود دادگو در خصوص این اتفاق گفت که عده ای از اعضا به دلیل بیماری و سرماخوردگی در جلسه امروز حضور پیدا نکرده اند، اما برخی اخبار و حواشی حکایت از آن دارد که این غیبت به دلیل حضور سجادی نماینده شرکت سابیر در جلسه بوده است.
بزرگترین پروژه حمل و نقل استان البرز با اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰ هزار میلیارد تومان و ۳۱۸ میلیون یورو بعد از گذشته بیش از ده سال زیر اختلافات بین کارفرما و پیمانکار خاک می خورد و علی رغم مطالبات مردم بازهم مشاهده می شود که هر دو طرف اراده ای برای یک تصمیم نهایی و قاطع ندارد.
انتهای پیام/