تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

پیشروی ارتش سوریه در محور غربی دیرالزور/ پایگاه جبهه النصره در قلمون، طعمه موشک‌های مقاومت شد + تصاویر

  • کد خبر : 176930
  • 05 بهمن 1395 - 7:40
پیشروی ارتش سوریه در محور غربی دیرالزور/ پایگاه جبهه النصره در قلمون، طعمه موشک‌های مقاومت شد + تصاویر

ارتش سوریه پیشروی‌های خود در دیرالزور را به‌سمت فرودگاه در جنوب این شهر سوق داده است.


به گزارش  گروه سیاسی «کمال مهر»، ارتش سوریه پیشروی‌های خود در دیرالزور را از محلات آزاد شده به سمت فرودگاه در جنوب این شهر سوق داده است.

به نقل از خبرگزاری اعلام الحربی؛ نیروهای سوری توانستند پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعش، کنترل تعدادی مناطق در مجاورت محله “العمال” را به دست گیرند. طی این درگیری‌ها تعدادی از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

*انهدام کاروان تروریست‌ها در “جبال الثرده” و “حقل التیم”

موحد

هم‌چنین ارتش با انجام عملیات توپخانه‌ای و موشکی، کاروانی از تروریست‌ها را که شامل تعدادی از تجهیزات نظامی بودند و در مسیر بین “جبال‌الثرده” و “حقل‌التیم” قرار داشتند، منهدم کرد که در اثر آن شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

از منطقه “حزرما” در غوطه شرقی دمشق نیز خبر می‌رسد که در اثر درگیری‌های شدید میان نیروهای سوری و تروریست‌های مسلح، شماری از عناصر تروریستی به‌هلاکت رسیدند.

در ادامه نیز مواضع گروه‌های تروریستی حاضر در حزرما هدف توپخانه ارتش سوریه قرار گرفت.

*پایگاه جبهه النصره در قلمون طعمه موشکهای رزمندگان مقاومت شد

موحد

رزمندگان مقاومت اسلامی طی عملیاتی در منطقه “وادی النخیل” قلمون غربی، پایگاه تروریست‌های جبهه‌النصره را هدف مستقیم موشک‌های خود قرار دادند.

*حمله جنگنده‌های روسی_ سوری، پیشروی ارتش را به  «المقابر» دیرالزور هموار کرد

موحد

هواپیماهای سوری و روسی مرکز تجمع تروریست‌های داعش را در مناطق “العمال”، “سریه‌الجنید” و “المعامل” هدف قرار دادند. این حمله که منجر به پیشروی نظامیان سوری در منطقه “المقابر” دیرالزور شد، به انهدام تعدادی از راکت‌اندازهای متحرک، تجهیزات، استحکامات و منابع تسلیحاتی متعلق به تروریست‌ها انجامید.

علاوه بر مناطق یاد شده دو روستای “الجفره” و “البوعمر” در جنوب شهر دیرالزور نیز هدف حملات هوایی جنگنده‌های روسی و سوری قرار گرفتند.

جنگنده‌های سوری با انجام حملات دیگری، محورهای تحرکات داعش را در مناطق ”  محسه – البارده – البترا – جنوب T4″ از توابع شرقی حومه حمص هدف قرار دادند که در جریان آن تعدادی از تسلیحات و زره‌پوش‌های مجهز به مسلسل تروریست‌ها منهدم شد.

*پیشروی رزمندگان مقاومت در محور غربی دیرالزور

موحد

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعش‌، پیشروی خود به‌طول ۴۰۰ متر را در جهت غربی شهر دیرالزور به‌سمت فرودگاه این شهر تثبیت کردند.

رزمندگان مقاومت در این حملات با به کارگیری سلاح‌های سبک و سنگین و پشتیبانی توپخانه، اماکن تروریست‌های مسلح را هدف قرار دادند که در جریان آن، شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

ارتش سوریه با استفاده از مسلسل‌های سنگین، مقر ترویست‌ها را در منطقه “حرستا- القنطره” از غوطه شرقی دمشق هدف قرار داد که این تهاجم منجر به انهدام تسلیحات و هلاکت شماری از عناصر تروریستی شد.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=176930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x