تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کدام ویتامین برای تقویت بینایی است

  • کد خبر : 175035
  • 20 دی 1395 - 23:25
کدام ویتامین برای تقویت بینایی است

تقویت بینایی و سلامت چشم این روزها دغدغه برای بسیاری از کسانی است که طی روز با مشغله های متعددی مواجه هستند اگر شما نیز از این مسئله رنج می برید باید بدانید که دوش گرفتن با آب داغ باعث ضعف بینایی چشم ها می شود.

به گزارش کمال مهر تقویت بینایی و سلامت چشم این روزها دغدغه برای بسیاری از کسانی است که طی روز با مشغله های متعددی مواجه هستند اگر شما نیز از این مسئله رنج می برید باید بدانید که دوش گرفتن با آب داغ باعث ضعف بینایی چشم ها می شود.
نمک ید دار می تاند مانع آب مروارید شده و کمبود ویتامین A عاملی برای عارضه شب کوری خواهد بود لذا کسانی که شب کوری دارند می توانند هفته ای دو روز صبحانه جگر بخورند و از سبزی ها همراه با غذا استفاده کنند و میوه های زرد و نارنجی برای آنها مفید است.
رگ های قرمزی که در چشم پیدا می شود نشانه کمبود ویتامین B2 است و این افراد باید در برنامه غذایی خود از سوپ جو که حاوی سیب زمینی رنده شده و گوجه فرنگی می باشد استفاده کنند که این مهم می تواند عاملی برای بهبود آب مروارید باشد.
همچنین جهت رفع ورم چشم می توانید آرد جو را با کمی سرکه و روغن کرچک خمیر کرده و با احتیاط به صورت ضماد روی ورم بگذارید و این عمل با نظارت پزشک باید انجام شود و قرار دادن ذرت در برنامه غذایی می تواند نقش بسزایی در رفع کبودی اطراف چشم داشته باشد.
و اما درمان با مواد معدنی، غلات و ویتامین ها به قلم محمد جواد هوشیار واسطه ای شد تا اطلاعات فوق را در اختیار شما قرار دهیم و شما هم اگر می خواهید بینایی خود را تقویت کنید راهکارهای بالا را سریعا به کار بگیرید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=175035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x