تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

رونمایی رضا یزدانی از موسیقی فیلم «تیک آف» / کدام بازیگران میهمان این خواننده شدند؟

  • کد خبر : 174703
  • 16 دی 1395 - 16:09
رونمایی رضا یزدانی از موسیقی فیلم «تیک آف» / کدام بازیگران میهمان این خواننده شدند؟

رضا یزدانی خواننده موفق عرصه موسیقی پاپ راک کشورمان شب گذشته در حالی روی صحنه رفت که فضای اجرای او متناسب با فصل زمستان تزئین شده بود.

به گزارش کمال مهر؛ رضا یزدانی خواننده موفق عرصه موسیقی پاپ راک کشورمان شب گذشته در حالی روی صحنه رفت که فضای اجرای او متناسب با فصل زمستان تزئین شده بود.

** فیلم “تیک آف” و ترکیب موسیقی بوشهر با موسیقی راک

رضا یزدانی در این اجرای زمستانی در حالی روی صحنه حاضر شد که محسن شریفیان نی انبان بوشهری می نواخت و تلفیق نوای موسیقی بوشهر با موسیقی راک ترکیب شده بود و باعث جذابیت هرچه بیشتر این برنامه شده بود.

خواننده آلبوم “سلول شخصی” پس از خواندن نخستین قطعه که همزمان با اجرای آن تصاویری از جدیدترین فیلم سینمایی او با عنوان “تیک آف” در نمایشگرهای سالن نقش بسته بود، گفت: قطعه ای که اجرا کردیم مربوط به فیلم “تیک آف” که قرار بود در چند روز آینده اکران شود، بود اما این اتفاق بنا به دلایل مختلفی از جمله جشنواره رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: چون قول داده بودیم این قطعه را در کنسرت تهران اجرا کنیم، بخشی از آن را خواندیم.

**بهنوش طباطبایی نخستین میهمان این اجرا

یزدانی در بخش دیگری از اجرای زمستانی خود معرفی بهنوش طباطبایی به عنوان میهمان ویژه خود، گفت: قرار بود نمایش “عاشقیت” را امسال روی صحنه ببریم که بنا به دلیل نبود سالن، اجرای این نمایش به سال آینده منتقل شد.
برزخ، یخ بندونای قطبی چشمات، تونل کندوان، اعصاب ندارم، پرواز کن، مش رمضون، برف پاک کن، این روزا، کافه نادری، تهران طهرن، بانوی من و خلیج فارس از جمله قطعه هایی بود که خواننده آلبوم “خاطرات مبهم” در کنسرت زمستانی خود روی صحنه برد.
بهرنگ علوی، بهنوش طباطبایی، هومن اژدری، نگار آذربایجانی و سحر صباغ سرشت از جمله میهمانان ویژه این خواننده در این اجرا بودند.
**طنین “اعصاب ندارم” برای آلودگی هوا
رضا یزدانی در این برنامه همچنین قطعه “اعصاب ندارم” را که چند روز پیش منتشر کرد، خواند و پس از اجرای این اثر که با موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه و آلودگی هوا تولید شده، گفت: خیلی وقت بود که می خواستم کاری را برای آلودگی هوای تهران که بخوانم که بالاخره این قطعه را خواندم که هومن اژدری آهنگسازی آن را انجام داده است.

خواننده آلبوم “ساعتا خوابن” پیش از اجرای قطعه “پرواز کن” گفت: امسال فیلمی در جشنواره نمایش داده می شود که نگار آذربایجانی کارگردانی آن را بر عهده دارد و قرار است ما برای این فیلم یکسری کارهایی انجام دهیم که خبرهای آن را به مرور اعلام می کنیم.

**اشک های رضا یزدانی سرازیر شد

از بخش های هیجان انگیز دیگری که در کنسرت رضا یزدانی وجود داشت، مربوط به اجرای قطعه “تهران طهران” بود چراکه این اثر با برخورداری از مضمون ارزشمند فداکاری هایی که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد، تصویرگر رویدادهای غم انگیز اما در عین حال اتفاق هایی است که باعث عزت هرچه بیشتر ایرانیان شد. یزدانی در هنگام اجرای این اثر اشک ریخت و با تمام حس خود، گیتار الکتریک نواخت.

طراحی صحنه در کنسرت جدید رضا یزدانی به گونه ای بود که در سمت چپ صحنه دو صندلی قدیمی با یک میز و یک فنجان قهوه قرار گرفته بود و در سمت راست با نورهای زرد رنگ، نمادهایی از حضور رضا یزدانی روی صحنه در حالت خواندن و یا اجرای نشسته را به تصویر کشیده بود.
در میان این برنامه و برای دقایقی که یزدانی و نوازنده ها از صحنه خارج شدند، علی اوجی روی صحنه حاضر شد و گفت: آلبوم جدید رضا یزدانی به زودی روانه بازار موسیقی کشورمان می شود و این اثر در بین ۱۰ آلبوم منتشر شده از این خواننده، متفاوت ترین اثری است که تاکنون تهیه شده است.
کنسرت زمستانی رضا یزدانی در دو نوبت به همت شرکت رویال هنر پارس و با مدیریت روابط عمومی یعقوب جهانگیری در سالن میلاد برگزار شد.
انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x