تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نخستین نشست سراسری مراکز رشد خوشه های فناوری علمی_کاربردی برگزار شد

  • کد خبر : 174696
  • 16 دی 1395 - 14:34
نخستین نشست سراسری مراکز رشد خوشه های فناوری علمی_کاربردی برگزار شد

نخستین نشست سراسری مراکز رشد خوشه های فناوری علمی_کاربردی با هدف هم اندیشی و مشارکت تجارب مراکز رشد که با برگزاری این نشست یک هم افزایی کاری بین مراکز رشد به وجود می‌آید.

به گزارش کمال مهر به نقل از اسنا، حسن کریمی رئیس دانشگاه علمی کاربردی قند کرج گفت: نخستین نشست سراسری مراکز رشد خوشه های فناوری علمی_کاربردی با هدف هم اندیشی و مشارکت تجارب مراکز رشد که با برگزاری این نشست یک هم افزایی کاری بین مراکز رشد به وجود می‌آید.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قند کرج بیان کرد: خروجی این هم افزایی در اشتغالزایی جوانان موثر است و فعالیت یک ساله مرکز رشد قند کرج در استارت آپ ها و تشکیل خوشه های فناوری می‌توان مشاهده کرد.

وی اظهار کرد:  در استارت آپ سال جاری دانشگاه علمی و کاربردی قند کرج ۱۴۱ طرح وارد بازار کرده است که از این تعداد نزدیک به ۲۰ طرح وارد مرکز رشد شده است.

کریمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر از این ۲۰ طرح ۵ شرکت تا پایان سال جاری تشکیل می‌شود که فرایند شکل‌گیری این شرکتها در جهت اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که نزدیک به ۲۵ نفر در این شرکتها مشغول به کار می‌شوند.

کریمی در پایان گفت: اعتبارات این طرحها از بخش خصوصی و درصدی از خود دانشجویان تامین می‌شود و دانشگاه ابزار لازم، فضا و اساتید را در اختیار دانشجو گذاشته و دانشجو با تامین بخشی از هزینه طرح را هدایت می‌کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x