تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

سخنرانی دانشجوی البرزی پیش از خطبه های نماز جمعه کمالشهر

  • کد خبر : 174666
  • 16 دی 1395 - 14:59
سخنرانی دانشجوی البرزی پیش از خطبه های نماز جمعه کمالشهر

این هفته، علی فلاحتکار دبیر شورای رسانه سازمان بسیج دانشجویی به نمایندگی از بسیج دانشجویی البرز در پیش از خطبه های نماز جمعه کمالشهر سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش کمال مهر، گستردگی سازوکار برگزاری و اجرای “نماز جمعه” فرصت وجود سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه را نیز فراهم کرده و است و بر همین اساس، مسئولین لشگری و کشوری در شهرهای مختلف، بعضا پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کنند.

تریبون سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه هر از چندگاهی در اختیار رده‌های پائین تر از مسئولین اعم از فعالین سابق دانشجویی یا دست اندرکاران پروژه‌ها یا نهادهای خاص دولتی و نظامی نیز قرار گرفته است.

بعد از توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر سخنرانی دانشجویان در اجتماعات علی‌الخصوص نماز جمعه، این هفته، علی فلاحتکار  دبیر شورای رسانه سازمان بسیج دانشجویی به نمایندگی از بسیج دانشجویی البرز در پیش از خطبه های نماز جمعه کمالشهر سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی و حضورنمایندگان دانشجویی در نماز جمعه بی شک می‌تواند در مطرح کردن مطالبات مردم و ایرادات، اقدامات و سیاست های دولت مفید و موثر باشد. سخنان و مطالباتی از جنس مردم که می‌تواند راهبردهای مهمی را برای جامعه به وجود آورد.انتهای پیام/

 

منبع: اسنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x