تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

چهلمین نشست کانون ترانه‌‌ البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 174652
  • 16 دی 1395 - 16:03
چهلمین نشست کانون ترانه‌‌ البرز برگزار می شود

چهلمین نشست کانون ترانه‌‌ی البرز ساعت ۱۶:۳۰ جمعه هفدهم دی ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.

به گزارش کمال مهر؛ چهلمین نشست کانون ترانه‌‌ی البرز ساعت ۱۶:۳۰ جمعه هفدهم دی ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.

در این برنامه ترانه‌ها و اشعار منتخب شاعران جوان پس از اجرا توسط صاحب اثر با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

دفتر کانون تلاش دارد این جلسات با رویکرد بررسی ونقد اشعار شاعران جوان البرزی به ارتقای سطح کیفی اشعار و ترانه های سروده شده کمک کند.

درشعر نباید فقط درد دل کرد بلکه باید این درد دل با هنر آمیخته شده و جنبه هنر در شعر و ترانه بیشتر خودش را نشان دهد و همچنین شاعر در بخش اجتماعی نیز هنر درک زمانه خود را داشته باشد.

کانون ترانه البرز نشست خود را با حضور شاعران و ترانه سرایان  برگزار می کند. در این برنامه ترانه سرایان البرزی اقدام به خواندن ترانه، تصنیف، نقد و ارائه مطالبی در مورد ترانه می نمایند.

جمعه هر هفته ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  تشکیل خواهد شد و هدف آن برطرف کردن اشعار و ترانه‌هایی که به دلایل فنی از طرف شورای شعر به تصویب نرسیده‌اند را بررسی نموده، تامشکلات فنی شعر و ترانه با حضور شاعر و ترانه سرا برطرف شود.

از همه شاعران و اهالی ادب و هنر جهت شرکت در این نشست  ادبی دعوت به عمل می آید؛ ضمناً حضور برای همه علاقمندان به شعر و ادب فارسی آزاد است.

نگارانه

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x