تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مشکلات مردم سرحد آباد بررسی شد/ تملک اراضی یا تغییر مسیر پروژه ریل گذاری

  • کد خبر : 174591
  • 16 دی 1395 - 15:59
مشکلات مردم سرحد آباد بررسی شد/ تملک اراضی یا تغییر مسیر پروژه ریل گذاری

برخی از افراد به حریم راه آهن تجاوز کرده بودند که باید پاسخگوی مردم و دولت باشد و اما در برخی موارد اجرای طرح توسعه خطوط ریلی راه آهن به حریم قانونی مردم تجاوز خواهد کرد که برای برقراری عدالت اجتماعی تدابیری اندیشیده شده است.

به گزارش کمال مهر؛ محمد رضا فلاح نژاد معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فردیسان در مورد عملیات افزایش خطوط ریلی در منطقه سرحدآباد و اعتراض ساکنان این منطقه گفت: برخی از افراد به حریم راه آهن تجاوز کرده بودند که باید پاسخگوی مردم و دولت باشد  و اما در برخی موارد اجرای  طرح توسعه خطوط ریلی راه آهن به حریم قانونی مردم تجاوز خواهد کرد که برای برقراری عدالت اجتماعی تدابیری اندیشیده شده است.

وی در ادامه افزود: در جلسه ای که با حضور فرمانداری شهرستان فردیس و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با مدیران اداره کل راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ،مقرر شد تا اداره کل راه آهن تملک اراضی و املاک را با رضایت شهروندان ساکن این منطقه  در دستور کار قرار دهد و در صورت عدم رضایت مردم مسیر پروژه تغییر داده شود .

فلاح نژاد با بیان این که اجرای این طرح ملی نباید آرامش ساکنان مردم منطقه سرحد آباد را تحت الشعاع قرار دهد تصریح کرد: فرمانداری شهرستان فردیس برای رفع مشکلات شهروندان سرحدآبادی که با اجرای این طرح خانه‌هایشان در حریم قرار خواهند گرفت، تلاش می‌کند و از حقوق قانونی ساکنان این منطقه حمایت می کند.

گفتنی است به دنبال سفر هیات دولت به استان البرز یکی از وعده های رئیس جمهور افزایش خط راه آهن کرج (تهران – تبریز) بود و بر همین اساس عملیات اضافه نمودن دو خط ریل به راه آهن کرج در حوالی سرحد آباد مشکلاتی برای شهروندان این ناحیه بوجود آمده است، از جمله یکی از اصلی ترین معابر و مسیرها این منطقه به دنبال این عملیات مسدود شده است.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x