تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

فیلم/ خودکشی فاجعه مدارس دخترانه!

  • کد خبر : 174531
  • 15 دی 1395 - 23:47
فیلم/ خودکشی فاجعه مدارس دخترانه!

دختران در برابر مسائل اجتماعی با توجه به روحیه ذاتیشان بسیار آسیب پذیرتر هستند. آسیب هایی که ممکن است بر اثر فشارهای روحی ناشی از اجتماع و فضای پیرامون آنها تاثیرات وحشتناکی بر آنها بگذارد و اطرافیان حتی متوجه آن هم نشوند.

سرویس فضای مجازی کمال مهر، دختران در برابر مسائل اجتماعی با توجه به روحیه ذاتیشان بسیار آسیب پذیرتر هستند. آسیب هایی که ممکن است بر اثر فشارهای روحی ناشی از اجتماع و فضای پیرامون آنها تاثیرات وحشتناکی بر آنها بگذارد و اطرافیان حتی متوجه آن هم نشوند.

اخیر تصاویر و  ویدئویی از پدیده عجیب و تلخ در مدارس دخترانه کشور منتشر شده است که گفته میشود به یک موضوع عادی در بین دختران ۱۴ تا ۱۶ سال تبدیل شده است.

در گزارشی که پایگاه عصر ایران منتشر کرده است  برخی دختران در مدارس اقدام به خود زنی و خود آزاری و تیغ انداختن روی دست و بدن خود میکنند.

به اعتقاد روانشانسان این گون پدیده ها عکس العمل در برابر خشونتی‌است که از فضای پیرامون به آنها وارد می‌شود .

خشونتی که در جامعه ، خانواده ؛ رسانه ها و حتی نظام آموزشی کشور وجود داشته و با ذات آنها در تقابل است. به عبارت دیگر  این خودزنی،  در میان دختران، به دلیل عدم درک شرایط آنها و فهمیده نشدن توسط پیرامون صورت میگیرد، این موضوع موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است.

در ادامه میتوانید این گزارش تصویری را مشاهده کنید.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x