تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۱۰ هزار کنتور هوشمند در البرز نصب می شود/تشکیل پرونده حقوقی به ازای هر انشعاب برق غیر مجاز

  • کد خبر : 174499
  • 14 دی 1395 - 22:08
۱۰ هزار کنتور هوشمند در البرز نصب می شود/تشکیل پرونده حقوقی به ازای هر انشعاب برق غیر مجاز

شرکت توزیه برق البرز سومین شرکت بزرگ خدمت رسان به مردم است و با توجه به درحال توسعه بودن و صنعتی شدن استان باید همراه با زیرساخت ها رشد کند.

به گزارش کمال مهر مدیر عامل شرکت برق استان البرز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همراهی اصحاب رسانه با این دستگاه موجب ارتقای خدمت به عموم مردم و رضایت مندی آنها شده است گفت: شرکت توزیه برق البرز سومین شرکت بزرگ خدمت رسان به مردم است و با توجه به درحال توسعه بودن و صنعتی شدن استان باید همراه با زیرساخت ها رشد کند.
ناصر اسکندری به بهبود شاخص های خدمت رسانی اشاره کرد و افزود: واگذاری انشعابات به عموم مردم که طی سنوات گذشته ۶۰ الی ۷۰ روز صورت می گرفت امروز به ۶ روز رسیده و تا کنون شرکت برق بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مشترکین مطالبه دارد که ۲۶ درصد مطالبات از مشترکین خانوار، ۱۲ درصد تجاری، ۵۶ درصد مشترکین خاص، ۸ درصد صنعت، ۴ درصد کشاورزی و ۸ درصد عمومی است.
وی از جدا شدن برق شهرستان فردیس به سبب خدمت ‌رسانی بهتر از برق کرج خبر دادو اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فهام میزان برق مصرفی مشترکین هوشمند اندازه گیری می شود و نیازی به مراجعه ماموران به محل نخواهد بود که در سال جدید ۱۰ هزار کنتور هوشمند در البرز نصب خواهد شد.
اسکندری توسعه و پای شبکه را هدف دیگر اداره برق استان البرز عنوان کرد و تصریح کرد: با توجه به ۱۳ هزار کیلومتر طول شبکه برق در استان به دنبال کاهش تلفات انرژی هستیم و برای مصارف غیرمجاز شرکت برق با یک موسسه حقوقی قرارداد بسته است که به ازای هر مصرف غیرمجاز یک پرونده حقوقی تشکیل شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با اشاره به اینکه بخش صنعت استان، ۳۰ درصد برق مصرف می کند گفت: در سال گذشته ۵٫۵ میلیارد کیلووات ساعت برق مصرف شده و در سال جدید ۷ درصد به این آمار اضافه شده است.
اسکندری با اشاره به اینکه پست برق ۴۰۰ کیلوواتی در سفر رئیس ‌جمهور به استان برای اشتهارد تصویب شده است خاطرنشان داشت: استان البرز دومین استان مواجه با انبوه مسکن مهر است و در شهر جدید هشتگرد با فضای وسیعی از این مهم مواجه هستیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه در دولت قبل احداث زیر ساخت ها و تامین منابع مسکن مهر توسط سه مرجع شامل وزارت نیرو، دولت و استانداری بود که در البرز به دلیل اینکه استانی جدید است یک سوم سهم استان و یک سوم سهم دولت هم تامین نشد گفت: در خدمات رسانی به همه واحد های مسکن مهر شرکت توزیع برق استان از دیگر دستگاه ها پیشتاز است اما با توجه به حجم بالای فعالیت ها به لحاظ تامین منابع مالی نگران هستیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x