تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

برگزاری کلاس های قرائت، روانخوانی و تجوید پیشرفته قرآن در شهرستان فردیس

  • کد خبر : 174460
  • 14 دی 1395 - 14:50
برگزاری کلاس های قرائت، روانخوانی و تجوید پیشرفته قرآن در شهرستان فردیس

بسیاری از افراد جامعه در قرائت و روانخوانی قرآن با مشکل مواجه هستند وهم چنین آموزش خاصی برای افرادی که بخواهند درحوزه تجوید پیشرفته و روانخوانی قرآن به صورت تخصصی وارد عمل شوند وجود ندارد، بنابراین هیئت رزمندگان شهرستان فردیس اقدام به برگزاری کلاس های روانخوانی و تجوید پیشرفته قرآن در شهرستان فردیس نموده است.

 کمال مهر ،مجتبی قاسمی مسئول هیئت رزمندگان شهرستان فردیس روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگافردیسان راز برگزاری کلاس های روانخوانی، قرائت و تجوید پیشرفته قرآن در این شهرستان خبر داد.

وی در این خصوص گفت: بسیاری از افراد جامعه در قرائت و روانخوانی قرآن با مشکل مواجه هستند وهم چنین آموزش خاصی برای افرادی که بخواهند درحوزه تجوید پیشرفته و روانخوانی قرآن به صورت تخصصی وارد عمل شوند وجود ندارد، بنابراین  هیئت رزمندگان شهرستان فردیس اقدام به برگزاری کلاس های روانخوانی و تجوید پیشرفته قرآن در شهرستان فردیس نموده است.

قاسمی گفت: این کلاسها روزهای دوشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در مهدیه آل یاسین توسط استاد حسین جعفری با سبک نوین و تخصصی تدریس خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن ۳۶۵۵۰۹۹۴ تماس حاصل نمایند.

وی در ادامه از برگزاری کلاس های تخصصی تربیت مربی در حوزه  تدبر در قرآن خبر داد و گفت: همه وظیفه داریم که علاوه بر خواندن قرآن، در این آیات الهی تدبر و تفکر داشته باشیم، در این راستا اساتید ممتازی از حوزه علمیه قم  در روز چهارشنبه به تدریس مباحث تدبر در قرآن و پرورش مربیان قرآنی خواهند پرداخت.

مسئول هیئت رزمندگان شهرستان فردیس افزود: ۷۰ دانش پژوه  درکلاس های تدبر در قرآن شرکت خواهند کرد و پس از اتمام دوره در حسینیه ها و مساجد به انجام نقش و رسالت اصلی خود که افزایش تعمق و تدبر در مفاهیم نورانی قران می باشدخواهند پرداخت.

قاسمی برگزاری کلاس های تدبر در قرآن  ویژه ی عموم  را در روزهای سه شنبه از ساعت ۳تا ۶ بعد ز ظهر در مهدیه ال یاسین  از دیگر برنامه های هیئت رزمندگان شهرستان فردیس برشمرد.

مسئول هیئت رزمندگان شهرستان فردیس درپایان هدف از برگزاری این کلاس ها را خواندن صحیح کلام خدا، تدبر در آیات قرانی و نخبه پروری و پرورش استعدادهای برتر قرآنی شهرستان فردیس برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x