تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

اجرای نمایش کودک کمدی موزیکال «بز زنگوله پا» در کرج

  • کد خبر : 174391
  • 14 دی 1395 - 14:52
اجرای نمایش کودک کمدی موزیکال «بز زنگوله پا» در کرج

نمایش کودک «بز زنگوله پا» دی و بهمن ماه در دو نوبت ۹ تا ۱۰/۳۰ صبح و  ۱۴ بعد ازظهر جهت مدارس ، مهد کودکها  و عموم در سالن مهردستان نیل کرج روی صحنه می رود.

به گزارش کمال مهر، حمیدرضا نعیم حسنی نویسنده و کارگردان نمایش «بز زنگوله پا» در گفتگو با خبرنگار نگارانه اظهار داشت:تیاتر کودک بز زنگوله پا تازه ترین اثر گروه فرهنگی و هنری مهر دستان نیل می باشد.

وی ادامه داد: اثر نمایشی فوق بازنمایی داستانی حماسی از اثار ادبیات کهن با نگاهی تازه توسط نمایشنامه نویس با سابقه تئاتر کودک حمید رضا نعیم حسنی است که دی و بهمن ۹۵ در سالن مهر دستان نیل در کرج روی صحنه می باشد.

نعیم حسنی افزود: بی تردید نوستالژی بز زنگوله پا از جمله اثار ارزشمند در زمره ادبیات داستانی کودکان است که گذشتگان را نیز تحت تاثیر قرار داده و اثار بسیاری در کشورهای مختلف هم به صورت فیلم و هم به صورت تئاتر به دید جهانی رسیده است و هم اکنون با تلاش بسیار با تیم همراه این اثر در حالی به دید عمومی می رسد که متاسفانه همانند اثار ارایه شده قبلی این گروه از هر گونه حمایتی محروم است.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از کادر موفق گروه اجرا روی صحنه رفتن این اثر را صرفا مدیون و مرهون زحمات اعضای گروه می داند.

نعیم حسنی به عوامل نمایش اشاره کرد و گفت: مریم بیگلری. محدثه میرزایی.فاطمه جلو خانی. محمدحیدراولاد و حمید رضا نعیم حسنی بازیگران اصلی و سارا مختاری و بهار مرادی بازیگران جایگزین هستند و لیدا صادقی دستیار و مشاور نمایش می باشد.

وی زبان نمایش را برای کودک بسیار تاثیر گذار دانست و عنوان کرد: کودک با نمایش کاملا ارتباط برقرار می کند و چون تصویر و کلام با هم ادغام می شود و کودک تصویر را در ذهن تداعی می کند لذا از خانواده ها بالخصوص والیدن تقاضا دارم به هنر تئاتر برای کودک بهاء دهند.

نعیم حسنی در پایان گفت: نمایش کودک «بز زنگوله پا» دی و بهمن ماه در دو نوبت ۹ تا ۱۰/۳۰ صبح و  ۱۴ بعد ازظهر جهت مدارس ، مهد کودکها  و عموم در سالن مهردستان نیل واقع درکرج، خیابان کسری روبروی بیمارستان کسری، نبش خیابان گلایل روی صحنه می رود  و لازم به ذکر است علاقمندان جهت هماهنگی و رزو می توانند با شماره های ۳۴۴۸۲۷۲۶_ ۰۹۱۲۲۶۳۰۶۰۴تماس حاصل نمایند.

 انتهای پیام

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x