تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

هلاکت عاملان شهادت ۲ مرزبان ناجا در تایباد

  • کد خبر : 174366
  • 14 دی 1395 - 0:30
هلاکت عاملان شهادت ۲ مرزبان ناجا در تایباد

عاملان شهادت دو مرزبان نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.

به گزارش کمال مهر، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با تلاش ها شبانه روزی نیروهای غیور هنگهلاکت عاملان شهادت ۲ مرزبان ناجا در تایباد مرزی تایباد و با به کنترل درآوردن محل درگیری و شهادت مرزبانان هنگ مرزی، عاملان شهادت دو مرزبان کشورمان به هلاکت رسیدند.

سردار ماشاء الله جان نثار که در محل شهادت مرزبانان حاضر شده بود، افزود: در حالی که تحقیقات در خصوص شناسایی عوامل شهادت ستوان یکم جواد آرامش و ستوان دوم امیر نامدار ادامه داشت، امروز بعد از ظهر مرزبانان مستقر در منطقه متوجه تردد دوباره عاملان درگیری شدند که در یک درگیری و در کوتاهترین زمان ممکن توانستند آنها را از پای درآورند.

سردار جان نثار ادامه داد: تعقیب اشرار و قاچاقچیان در این منطقه به علت سخت گذر بودن آن بسیار مشکل است اما همرزمان ما در درگیری چند روز گذشته توانستند حدود ۱۵ کیلومتر اشرار را تعقیب کنند. مراسم تشییع پیکر شهید امیر نامدار دیروز در تربت حیدریه و مراسم تشییع شهید جواد آرمش امروز در شهرستان زاوه با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد. شهیدان آرامش و نامدار روز جمعه ۱۰ دی ماه امسال در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمده بودند.

استان خراسان رضوی ۳۰۰ کیلومتر و شهرستان تایباد ۹۰ کیلومتر با افغانستان مرزمشترک دارد.انتهای پیام/ز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x