تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نخستین کارگاه خودآگاهی و فرزند پروری در شهرستان فردیس برگزار می شود

  • کد خبر : 174170
  • 12 دی 1395 - 13:31
نخستین کارگاه خودآگاهی و فرزند پروری در شهرستان فردیس برگزار می شود

نصرالدین فریدونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس از برگزاری اولین کارگاه ها خودآگاهی ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استانی کمال مهر ، نصرالدین فریدونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس از برگزاری اولین کارگاه ها خودآگاهی ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران در این شهرستان خبر داد.

فریدونی بالا بردن سطح آگاهی عمومی، خودشناسی و فرزند پروری  در خانواده های شهدا را از اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد و گفت: این کارگاه از ۱۳ تا ۱۵ دی ماه از ساعت ۹- ۱۲ در سالن شهرداری منطقه ۱۰ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خودشناسی در اسلام  افزود : خودآگاهی و سلامت روان کمک بسیار زیادی به شرایط و سبک زندگی خواهد داشت.

رئیس بنیادی شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس با بیان این که  مباحثی که در کلاس مطرح خواهند شد تلفیق روانشناسی قرآنی و مدرن خواهد بود افزود: مدرس این برنامه از متخصصان روانشناس و  جانبازان ۸سال دفاع مقدس خواهد بود .

وی در ادامه ضمن اشاره به حضور برخی از مسئولین شهرستانی در کارگاه خودآگاهی و فرزند پروری گفت: تمامی خانواده ها شهدا و ایثارگر به این مراسم دعوت شده اند و امید داریم برنامه مورد استقبال مدعوین قرار گیرد.

فریدونی در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه با استقبال خانواده های شهدا و ایثارگر میتوان در خصوص برگزاری  برنامه های مشابه در آینده تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/جواهری

منبع: فردیسان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x