تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

نخستین گام های احداث ورزشگاه کارگران در شهرستان فردیس برداشته شد/کارگر سالم لازمه ی اقتصاد درون زا

  • کد خبر : 174132
  • 12 دی 1395 - 4:35
نخستین گام های احداث ورزشگاه کارگران در شهرستان فردیس برداشته شد/کارگر سالم لازمه ی اقتصاد درون زا

در راستای ایجاد شادابی و نشاط در کارگران به عنوان سرمایه اصلی عرصه صنعت و تولید، پیگیری اعتبارات و زمینی برای احداث ورزشگاه کارگری برای جوانان در شهرستان فردیس در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش کمال مهر، بهنام بهداروند رئیس اداره کارشهرستان فردیساز انجام پیگیری های اولیه برای ساخت ورزشگاه کارگران دراین شهرستان خبر داد.

وی دراین خصوص گفت: در جلسه ی شورای اشتغال که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، اداره آ موزش و پرورش، شهرداری ها ومراکز فنی و حرفه ای شهرستان در محل اداره کار برگزار شد به بررسی مشکلات حوزه اشتغال جوانان در شهرستان فردیس پرداخته شد.

بهداروند گفت: در راستای ایجاد شادابی و نشاط در کارگران به عنوان سرمایه اصلی عرصه صنعت و تولید، پیگیری اعتبارات و زمینی برای احداث ورزشگاه کارگری برای جوانان در شهرستان فردیس در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره کار شهرستان فردیس اجرای این پروژه را گامی مهم و عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهارداشت: کارگر سالم لازمه ی اقتصادی درون زا و پویا است و با توجه به جمعیت جوان شهرستان فردیس و رشد آسیب های اجتماعی در جامعه تبلیغات محیطی و میدانی و برگزاری جلسات سخنرانی به تنهایی دراین زمینه کافی نخواهد بود و انجام اقدامات ریشه ای و اساسی با وجود هزینه های بالا و زمان بیشتر برای سالم سازی محیط کارگری لازم و ضروری است.

وی درادامه افزود: این ورزشگاه در شهرستان های کرج، اشتهارد و نظرآباد برای کارگران فراهم شده است و امیدوار هستیم تا با کمک ادارات و نهادهای شهرستان فردیس بتوانیم این طرح را در شهرستان فردیس اجرائی نماییم.

بهداروند در ادامه تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر پیگیری ساخت ورزشگاه کارگری، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت  و مقررشد تا ضمن شناسایی جوانان فعال و جویای کاردر سمن های ورزش و جوانان تسهیلات و تخفیفاتی برای اشتغال این جوانان از طریق دفاتر کاریابی فراهم شود.

رئیس اداره کار شهرستان فردیس ارائه آموزش های فنی و حرفه ای  برای جوانان، ارائه اطلاعات به روز  و متناسب با بازار کار به مشاورین تحصیلی و شغلی در مدارس جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان، برگزاری دوره های آموزشی برای انتخاب رشته ی تحصیلی متناسب با نیازهای شغلی جامعه برای جوانانی که قصد ورود به دانشگاه را دارند از دیگر مصوبات جلسه ی شورای اشتغال اداره کار شهرستان فردیس برشمرد.

انتهای پیام/

منبع:فردیسان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x