تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

لیست خرید هجومی منصوریان/ مهاجمان به مدافعان می پیوندند

  • کد خبر : 173999
  • 09 دی 1395 - 9:57
لیست خرید هجومی منصوریان/ مهاجمان به مدافعان می پیوندند

لیست خرید منصوریان در حالی روز گذشته ارائه شد که هیچ بازیکن مدافعی در آن دیده نمی شود.

گروه ورزش «کمال مهر»، با توجه به آغاز نقل و  انتقالات باشگاه استقلال پس از جلسه روز گذشته پیش‌بینی می‌شد نقل و انتقالات زمستانی، زمان خوبی برای حل مشکل استقلال باشد اما اعلام لیست خرید منصوریان تا حدودی غافلگیر کننده بود.

منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال برای نیم فصل دوم درخواست خرید سجاد شهباززاده، مهدی زهیوی و ایمان مبعلی را از باشگاه کرده است. دو گلزن و یک گل‌ساز، برای تیمی که مهاجمانش این فصل فوق العاده نبوده‌اند اما هیچوقت، منصوریان را از گلزنی ناامید نکرده‌اند و به نوعی با گلزنی های خود باعث شدند استقلال هم از کورس عقب نماند.

بهتر است بدانیم بازیکنان جدید مورد نظر منصوریان برای نیم فصل دوم هیچ یک در خط دفاع بازی نمی‌کنند. تیم فوتبال استقلال این فصل با ۱۰ ترکیب دفاعی متنوع بازی کرده و باز هم نتوانسته مشکل گل خوردنش را حل کند. مگویان ، رابسون و از طرفی پادوانی عملکرد قابل قبولی در دفاع نداشته اند و به نوعی می توان گفت آن طور که باید انتظارات را برآورده نکردند.

همچنین در پست دفاع چپ هم نورافکن، کریمی، زکی‌پور و مگویان هیچکدام در حد انتظار ظاهر نشده‌اند. با این وجود، خرید هیچ مدافع در لیست زمستانی منصوریان دیده نمی‌شود و مربی استقلال همانند اول فصل تنها به اضافه کردن مهاجم و داشتن فوق ستاره‌های هیجان انگیز فکر می‌کند.

لیست خرید زمستانی منصوریان

۱٫رحیم زهیوی: مهاجم خوش‌تکنیک استقلال خوزستان که با توجه به مشکلات مالی تیمش قصد جدایی دارد، روز گذشته در لیست منصوریان قرار گرفته است. بازیکنی که از پرسپولیس نیز پیشنهاد دارد و با توجه به رفع نشدن مشکلات در تیم فعلی خود در نظر دارد به یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس بپیوندد.با این وجود قرار است این بازیکن طی یکی دو روز آینده برای آینده خود تصمیم بگیرد.با توجه به ثباتی که در ترکیب پرسپولیس وجود دارد و البته نیاز بیشتر استقلال به بازیکنی مثل زهیوی، احتمال پیوستن او به استقلال تهران زیاد است.

۲٫ایمان مبعلی: مبعلی در گذشته نیز در تیم استقلال پا به توپ شده اما این بازیکن نتوانسته انتظارات لازم را برآورده کند. با این حال مبعلی امسال همه کاره تیم نفت بوده است و بهتر است بدانیم او در هفته‌های گذشته خبر از خداحافظی احتمالی خود در پایان فصل از فوتبال داده بود و اگر این اتفاق برای این بازیکن در استقلال و با سرمربیگری منصوریان رخ دهد می تواند خوش‌ترین پایان ممکن را برای او رقم بخورد. مبعلی جلسه ای را با علی دایی در خصوص جدایی اش از نفت برگزار کرده و به این ترتیب شانس او برای پیوستن به استقلال کم نیست.

۳٫سجاد شهباززاده: از مدت ها پیش درست چند هفته پس از آغاز فصل زمزمه های بازگشت سجاد شهباززاده به گوش می رسید تا جایی که مسئولان باشگاه استقلال هم مدام برای بازگشت این بازیکن با سجاد در تماس بودند و حتی منصوریان بار ها در صحبت های خود اعلام کرده بود پیراهن شماره ۱۰ استقلال برای او کنار گذاشته شده است . از طرفی هم شهباززاده هفته ها سکو نشین تیم آنالیا اسپور بود تا اینکه او با به ثمر رساندن گل های خود برای تیمش، آخرین امیدهای منصوریان را خراب کرد .اما در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا با توجه به قرار گرفتن نام سجاد در لیست جدید منصوریان هر طور شده اقدامات جذب این بازیکن را فراهم کنند .

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x