تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

اقدام شایسته آستان امامزاده طاهر(ع) در شب یلدا

  • کد خبر : 173551
  • 01 دی 1395 - 19:29
اقدام شایسته آستان امامزاده طاهر(ع) در شب یلدا

سمیعی تولیت آستان مقدس امامزاده طاهر بن زین العابدین(ع) گفت: خدام و خیرین این بقعه متبرکه در اولین شب زمستان با تهیه و توزیع بسته های تبرکی به خانواده های بی بضاعت بمناسبت “شب یلدا” باعث خوشحالی این خانواده ها شدند.

به گزارش «کمال مهر»؛ “سمیعی” تولیت آستان مقدس امامزاده طاهر بن زین العابدین(ع) در خصوص تکریم خانواده نیازمندان به خبرنگار کمال مهرگفت: خدام و خیرین این بقعه متبرکه در اولین شب زمستان با تهیه و توزیع بسته های تبرکی به خانواده های بی بضاعت  بمناسبت “شب یلدا” باعث خوشحالی این خانواده ها شدند.

وی در ادامه گفت: در ایام مختلف با کمک های آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) و خیرین با تهیه اقلام مصرفی برخی از خانواده های کم توان مورد پوشش قرار می‌گیرند.

تولیت آستان در ادامه خاطر نشان کرد: بسته های تبرکی به همت خدام مرکز فرهنگی قرآنی این آستان تهیه و تدارک دیده شد و بین چهارده نفر از نیازمندان منطقه مهرشهر کرج توزیع شد.

سمیعی با اشاره به اینکه خیرین نیز می توانند در این انفاق حضور داشته باشند تصریح کرد: خیرین و واقفین می توانند کمک ها و نذورات خود را به دفتر آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) تقدیم نمایند

تصاویر  توزیع اقلام تبرکی آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) در اینجا ببینید

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x