تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

واکنش مدافع نفت به پرسپولیسی شدنش

  • کد خبر : 173346
  • 24 آذر 1395 - 16:22

مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران گفت: در رابطه با پیشنهاد پرسپولیس بهتر است از برانکو سؤال کنید اما آنچه مشخص است اگر مشکلاتم در نفت حل نشود هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

به گزارش «کمال مهر»؛ایگور پراهیچ چند ماه است با مشکل اقامت مواجه شده و بعد از جابه‌جایی از چند هتل در نهایت کارش به جایی رسیده که مدت زیادی در خانه یکی از دوستان کروات خود میهمان است. شرایط سخت زندگی و مشکلات مالی باعث شد مدافع کروات نفت تهران حرف‌های دلش را بزند. پراهیچ در این گفت‌وگو راجع به پیشنهاد پرسپولیس هم صحبت کرد.

در مورد شرایط خودت صحبت کن.
اوضاع خودم خوب است اما وضعیت باشگاه نفت اصلا خوب نیست.

شنیدیم برانکو سخت خواهان تو است؟
در این باره از برانکو سؤال کنید.

پرسپولیسی‌ها به تو پیشنهاد رسمی داده‌اند؟
من با باشگاه نفت قرارداد دارم اما نمی‌دانم تا چه زمانی در این تیم ماندنی هستم به این دلیل که مسئولان باشگاه نفت مشکلات مرا حل نکرده‌اند. فعلا منتظر هستم تا ببینم چه پیش می‌آید.

مثل اینکه اصلا از شرایطت در نفت راضی نیستی؟
در حال حاضر تمام دغدغه من حل مشکلاتم است. مشکل منزل من هنوز حل نشده و ۳ ماه است که حقوق و پاداش خود را از باشگاه دریافت نکرده‌ام. به خاطر همین مشکلات ذهنم درگیر است و در بازی آخر مصدوم شدم. متاسفانه در بازی فردا نمی‌توانم بازی کنم.

چند وقت پیش در تهران سرگردان بودی، باشگاه نفت در نهایت برای تو منزل اجاره کرد؟
نه، مشکل اقامتم حل نشده و باشگاه نفت هیچ اقدام مثبتی نکرده است. مدیر باشگاه نفت ۴ بار به من قول داد که مشکل مسکن مرا حل کند اما به وعده‌اش عمل نکرد. حقوقم نیز ۳ ماه است عقب افتاده و مشکل ویزایم هم حل نشده است.

در حال حاضر در کجا اقامت داری؟
تا الان در تهران ۱۰ هتل عوض کرده‌ام و هر بار به خاطر اینکه باشگاه پول هتلم را نمی‌داد مرا بیرون می‌کردند. حتی یکی از هتل‌ها کارت شناسایی مرا گرو گرفته و تا زمانی که باشگاه نفت پول آنها را ندهد، کارت شناسایی مرا نخواهند داد. الان مدت زیادی است که در منزل یکی از دوستان کرواتم اقامت دارم اما به زودی خانواده او به ایران می‌آیند و من مجبورم از آنجا هم بروم.

با این شرایط دیگر در نفت نخواهی ماند؟
قرار است فردا وکیلم نامه‌ای را تنظیم و به باشگاه نفت بدهد. این نامه اخطار به باشگاه است و اگر در زمانی که تعیین می‌شود مشکلاتم را حل نکنند ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

تو از بهترین‌های نفت در این فصل بودی چرا با این شرایط مشکلاتت را حل نمی‌کنند؟
من همیشه سعی کرده‌ام بهترین عملکرد را در نفت داشته باشم و در برخی بازی‌ها با وجود مصدومیت به میدان رفته و سلامتی خود را به خطر انداختم اما مدیران باشگاه اصلا احترامی برای من قائل نیستند و تنها یک نفر در باشگاه حامی من بوده است. علی دایی تنها نفری است که در تیم سعی می‌کند به من کمک کند و رابطه خیلی خوبی با او دارم. دایی واقعا یک انسان خوب است.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x