تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

مسئولان برای یافتن پسرم تلاش کنند/ چشمم به در است که فرزندم بیاید

  • کد خبر : 172772
  • 21 آذر 1395 - 0:52
مسئولان برای یافتن پسرم تلاش کنند/ چشمم به در است که فرزندم بیاید

مادر محمد اسکندری مهماندار مفقودشده در حادثه قطار تبریز – مشهد گفت: چند روز است که ما چشم‌مان به در است و نگرانیم، امیدواریم مسئولان برای یافتن پسرم تلاش کنند.

به گزارش«کمال مهر»؛، مادر محمد اسکندری مهماندار مفقودشده در حادثه قطار تبریز – مشهد  در دیدار علیرضا سلیمانی معاون راه‌آهن آذربایجان که به همراه جمعی از مسئولان استانی از ستاد بحران و هلال‌احمر استان و مسئولان شهرستان هشترود در روستای بسیط هشترود دیدار کرده بود، اظهار داشت: چند روز است که ما چشم‌مان به در است و نگرانیم، امیدواریم مسئولان برای یافتن پسرم تلاش کنند.

 

موسی اسکندری برادر مهماندار قطار تبریز – مشهد نیز در این دیدار گفت: برادرم حدود ۱۰ سال است به کار مهمانداری در قطار مشغول بود که از زمان حادثه قطار تبریز ـ مشهد در سمنان از وی اطلاعی نداریم.

 

علیرضا سلیمانی معاون راه‌آهن آذربایجان گفت: جستجو برای یافتن جسد این مهماندار ادامه دارد اما نتیجه‌ای که گرفته شده این است که باید تکلیف خود را روشن کنیم و مراسم عزا و سوگ برای ابن عزیز از سوی خانواده‌هایشان گرفته شود.

 

وی افزود: تلاش برای یافتن اثری از ابن مهماندار ادامه دارد.

مهماندار قطار تبریز – مشهد مرحوم محمد اسکندری متولد بیست و چهارم آبان ۶۴ در روستای بسیط هشترود است که حدود ۱۰ سال سابقه مهمانداری در قطار تبریز – مشهد را دارد.

 

وی پس از ازدواج و به خاطر اقتضای شغلی‌اش در مراغه ساکن شده است.

محمد اسکندری یک دختر ۳ ساله به‌نام سلوا دارد.

جوان آنلاین

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=172772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x