تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

چگونه با گوشی خود به‌ سرعت کلی پول به دست آوریم؟

  • کد خبر : 172666
  • 20 آذر 1395 - 16:21
چگونه با گوشی خود به‌ سرعت کلی پول به دست آوریم؟

تلفن و تبلت هاب هوشمند تنها برایرتماس تلفنی ، انجام بازی یا چت در شبکه های اجتماعی نیست و می تواند به عنوان یک وسیله درآمد زای اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.

چگونه با گوشی خود به‌ سرعت کلی پول به دست آوریم؟به گزارش «کمال مهر»؛ برای بدست آوردن پول حتما لازم نیست سرکار بروید بویژه اگر شرایط دور ماندن از خانه برای ساعت های طولانی را ندارید و باید مراقب کودکان یا افراد بیمار باشید می توانید تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود صاحب در آمد از دورکاری شوید.
گفتنی است در برخی کشورهای جهان استارتاپ هایی فعال و خلاقانه برای درآمد زایی با استفاده از گوشی تلفن همراه ایجاد شده است و افراد با نصب برخی نرم افزارها می توانند صاحب درآمد شوند.
برخی از شرکت ها به افراد برای خرید از محصولات آنها در فروشگاه ها و یا بازدید از فروشگاه و معرفی محصولات و مکان فروشگاه به دوستان و اقوام پول پرداخت می کنند.
برخی دیگر از شرکت های فروش البسه و کفش نیز در صورت خرید و تبلیغ به دوستان و آشنایان برای خرید محصولات به فرد انواع بن و پول نقدی و کارت هدیه رایگان می دهد.
برخی دیگر از شرکت ها نیز برای رصد سایت های خود توسط افراد به آنها دستمزد پرداخت می کنند از جمله شرکت هایی که در در بورس ها فعال هستند و یا شرکت هایی که قیمت های لحظه ای برای خرید و فروش محصولات خود دارند.
تمامی این موارد نمونه هایی از کسب و کارهای نوپا و خلاقانه است که افراد می توانند بدون صرف وقت زیاد با کمی دقت و حوصله صاحب درآمد شوند.
برنامه نویسی و توسعه‌ اپلیکیشن‌های کاربردی برای شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و تولید اپلیکیشن‌های تحت وب، برترین شغل سال است.
در ایران، شرکت‌های کوچک و بزرگ، تجار و ارائه کنندگان خدمات گوناگون، واقعیت امر را پذیرفته و قبول کرده‌اند که بدون وب سایتی رسمی یا حتی یک اپلیکیشن موبایل، در تبلیغ کسب و کار و فروش محصولات‌شان توفیق زیادی نخواهند داشت.
پس اگر عاشق فناوری هستید و از نعمت صبر و حوصله برخوردارید، دیگر اتلاف وقت جایز نیست.
برای پول در آوردن اصلا لازم نیست کارخانه دار یا تاجر باشید بافتن یک بافت ساده، ساخت یک عروسک و طراحی روی پارچه ام می تواند در آمد زا باشد.برای این کار لازم است ابتدا علایق خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن با استعداد هایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به در آمد زایی برسید.
شما خیلی کارها ممکن است بلد باشید که بتوانید آن را به دیگران بیاموزید. آموزش یکی از منابع کسب درآمد این روزهاست که خیلی ها از طریق آن به نتیجه می رسند و به اصطلاح کارشان گرفته است.
منبع:the work at home woman
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=172666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x