تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

چهره سرشناس “پرسپولیس” با دستبند در دادسرا

  • کد خبر : 172256
  • 11 آذر 1395 - 2:07

یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که دوره کوتاهی هم کاپیتان این تیم بود، اخلاق بدی دارد. او هر جا که می‌نشیند، پشت سر علی پروین حرف می‌زند و بارها هم حرف‌های نسنجیده این شاگرد قدیمی پروین به گوش علی‌آقا رسیده و سلطان فقط سر تکان داده است اما اخیراً برای همین بازیکن سابق پرسپولیس اتفاق بدی افتاد و شخصی با مراجعه به دادسرا، از این پرسپولیسی قدیمی شکایت کرد که صدمیلیون تومان از او کلاهبرداری کرده است.

به گزارش «کمال مهر»؛، اسناد و مدارک این شاکی به حدی مستند بود که برای کاپیتان اسبق پرسپولیس احضاریه فرستادند و بعد از بی‌توجهی او، حکم جلبش صادر شد و با دستبند او را به دادسرا بردند و متأسفانه خیلی‌ها این فوتبالیست قدیمی را دستبند به دست دیدند.

شاکی مدعی است این فوتبالیست قدیمی ۲۰۰ میلیون تومان خواسته تا مشکل او را در یکی از نهادهای شهری حل کند و صد میلیون تومان از این مبلغ را نقد گرفته و هیچ کاری برایش انجام نداده و تلفن‌های او را هم بی‌پاسخ می‌گذارد.

هرچند بازیکن سابق فوتبال مدعی شد پیگیر حل مشکل شاکی است اما مدارک برای آزادی او کافی نبود و نیاز داشت وثیقه بگذارد و جالب این‌جاست که او دستش از همه جا کوتاه بود و با وجود اینکه بارها پشت سر پروین حرف زده بود، ناچار شد با یکی از نزدیکان پروین تماس بگیرد. طرف هم به رغم آن که می‌دانست این کاپیتان اسبق پرسپولیس پشت سر پروین حرف می‌زند، به داد او رسید و حالا این بازیکن نه روی دیدن پروین را دارد و نه می‌تواند حرف‌هایی که قبلاً پشت سر سلطان زده را تکذیب کند.

***اخبار آنلاین مرتبط با این مطلب را در کانال نواندیش دنبال کنید***

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=172256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x