تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

چرا حرام‌خواران را ذخیره نظام می‌خوانند؟/ مسئله بیت‌المال در نزد پیامبر حساس بود

  • کد خبر : 172035
  • 08 آذر 1395 - 14:57
چرا حرام‌خواران را ذخیره نظام می‌خوانند؟/ مسئله بیت‌المال در نزد پیامبر حساس بود

حجت الاسلام شبستری گفت: متاسفانه برخی مدیران حرام خوار به عنوان ذخایر انقلاب معرفی می‌شوند و این مورد پسند پیامبر گرامی اسلام و امت مسلمان نیست.

 

به گزارش «کمال مهر»؛؛ به نقل از آناج؛ حجت‌الاسلام‌مجتهدشبستری در مراسم عزاداری شب رحلت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام برای امت اسلام زحمت کشیده و مشکلات زیادی را تحمل کرده است.

وی افزود: پیامبردر برابر زور گویی دشمنان مقاومت و با آنها توافق نمی‌کردند و فقط از عقاید خود پیروی می‌نمودند، حال پیامبر درباره امت اسلامی نگران است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیامبر در روز غدیر مسئله ولایت و جانشینی را مطرح کردند و این یعنی دغدغه پیامبر مسئله ولایت و اقتدار امت اسلامی و مسئله تمسک با ولایت است.

حجت الاسلام شبستری تصریح کرد: مسئله بیت‌المال در نزد پیامبر حساس بوده و این درس بزرگی برای مدیران و مسئولان است تا درس عبرتی بگیرند و بدانند که افرادی که به ناحق از بیت‌المال برداشت کردند، حرام‌خواری نمودند و باید آن‌ پول‌ها به بیت‌المال بازگردانده شود.

وی خاطرنشان ساخت: متاسفانه مدیران حرام‌خوار به عنوان ذخیره انقلاب مطرح می‌شوند و این کار اشتباهی است چرا که پیامبر هم نسبت به مسئله حق‌الناس تاکید می‌کردند و نباید نسبت به این مسئله کوتاهی و تساهل کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: باید مسلمانان هوشیار باشند و مسئولین هم بدانند که رهبر معظم انقلاب هم اخیرا نسبت به حقوق‌های نجومی اعتراض کردند و باید نسبت به این موضوع رسیدگی شود نه اینکه بر روی آن‌ سرپوش گذاشت.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=172035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x