تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

وضعیت یارانه نقدی در برنامه ششم برای افراد نیازمند

  • کد خبر : 171966
  • 08 آذر 1395 - 0:34
وضعیت یارانه نقدی در برنامه ششم برای افراد نیازمند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان در نظر دارند یارانه نقدی در برنامه ششم به همه افراد نیازمند پرداخت شود.

به گزارش«کمال مهر»؛ سلمان خدادادی در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار داشت: جامعه و قشر آسیب پذیر کشورمان شناخته شده است. امروز نزدیک دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زن بی سرپرست خانوار داریم. در برنامه ششم نیز همه نمایندگان در نظر دارند، یارانه به همه افراد نیازمند پرداخت شود.

خدادادی گفت: از من پرسیده شد وقتی رئیس جمهور آمریکا تغییر کند، چه اتفاقی می افتد و بنده صراحتا گفتم هیچ تغییری ایجاد نمی شود، زیرا رئیس جمهور در آمریکا مجری است نه سیاست گذار.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشورهای “جهان سوم” رئیس جمهورها هم سیاست گذار هستند و هم مجری و یکی از بدبختی های ملت ایران این شد در دوره نهم و دهم رئیس جمهور تصمیمی گرفت که با منافع کلی جامعه ما سازگاری نداشت.

نماینده مردم ملکان با بیان اینکه در کشورهای دیگر نیز یارانه پرداخت می شود، عنوان داشت: در آن کشورها در تامین اجتماعی یا بخش کشاورزی یارانه می دهند نه اینکه به همه مردم یارانه دهند. دولت یازدهم علی رغم تکالیف قانونی که در اختیار دارد مبنی بر قطع یارانه افراد ثروتمند، اما چنین اقدامی انجام نداده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره علت اقدام دولت در این زمینه بیان داشت: یکی از دلایل اصلی این است که این کارها انتخاباتی است یعنی دولت فکر می کند اگر این یارانه را قطع کند به ضررش تمام خواهد شد در حالی که باید بر اساس منافع ملی عمل کند.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=171966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x