تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

معمای ۱۵ ساله ناپدید شدن پسر جوان +عکس

  • کد خبر : 171206
  • 02 آذر 1395 - 15:48
معمای ۱۵ ساله ناپدید شدن پسر جوان +عکس

جست‌وجو برای یافتن پسری جوان که ۱۵ سال قبل به طرز مرموزی ناپدید شد، با شکایت برادرش در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛
 «کمال مهر»؛؛ دیروز مردی جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران برای یافتن برادرش که ۱۵ سال قبل به طور مرموزی ناپدید شده است، درخواست کمک کرد.
شاکی به بازپرس مرشدلو گفت: ۱۵ سال پیش من و برادرم برای انجام کارهای ساختمانی از شهرمان مریوان به تهران آمدیم. او مدتی با من کار می‌کرد و بعد برای کار نزد مرد دیگری رفت. اوایل دی سال ۸۰ بود که برای انجام کار به بندرعباس رفت. یک هفته‌ای آنجا بود و بعد به خانه خواهرم در تهران آمد. دو روزی آنجا بود و برای یافتن کار از آنجا خارج شد و دیگر بازنگشت .
وی افزود: در این سال‌ها همه جا را جست‌وجو کردیم؛ خانه اقوام، دوستان و محل‌هایی که برادرم کار می‌کرد، بیمارستان‌ها، مراکز پلیسی و حتی پزشکی قانونی اما ردی از او پیدا نکردیم. فقط یک بار تماس گرفت و به پدرم گفت در بندرعباس کار می‌کند. آن زمان چند بار به آنجا رفتیم اما در آن شهر هم خبری از برادرم نبود. انگار کسی از او خبری نداشت. در این مدت برخی می‌گفتند او را در شهرهای دیگر دیده‌اند. به چند شهری که به ما می‌گفتند او را دیده‌اند رفتیم اما موفق به یافتن برادرم نشدیم. حتی افرادی در تماس با خانواده‌ام می‌گفتند او را گروگان گرفته‌اند و باید برای آزادی اش پولی بپردازیم.
شاکی گفت: خانواده‌ام از ترس جان برادرم و نجات او به حساب این افراد پول واریز کرده بودند اما همه گفته‌های آن دروغ بود و برادرم در اسارتگاه آنها نبود. فقط دست به اخاذی از پدرم زده و خانواده‌ام را سر کیسه کرده بودند. بعد از ۱۵ سال هنوز امید داریم او روزی پیدا شود. اکنون به دادسرای تهران آمده‌ام و می‌خواهم در یافتن برادر گمشده‌ام به ما کمک کنید تا ۱۵ سال چشم انتظاری خانواده‌ام پایان بگیرد .
همزمان با شکایت این مرد و با دستور قضایی بازپرس پرونده، تحقیقات پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از معمای ناپدید شدن این پسر جوان آغاز شد.
معمای 15 ساله ناپدید شدن پسر جوان +عکس
منبع: جام جم
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=171206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x