تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

دستور شلیک در ایران بدون پول صادر شد

  • کد خبر : 170977
  • 01 آذر 1395 - 17:38
دستور شلیک در ایران بدون پول صادر شد

میزبانی مسابقات سلاح های بادی آسیا به ایران رسید و ۲ هفته آینده آغاز می شود در حالیکه هنوز منابع مالی برای برگزاری این رویداد تامین نشده است.

به گزارش گروه ورزشی«کمال مهر»؛؛ مسابقات آسیایی سلاح های بادی ۱۳ آذرماه به میزبانی ایران آغاز می شود و برای شرکت در این رقابت ها بیش از ۲۷۰ تیرانداز حضور دارند، با اینکه کمتر از ۲ هفته به آغاز مسابقات باقی مانده است اما فدراسیون تیراندازی هنوز منابع مالی مورد نظر را برای برگزاری مسابقات در اختیار ندارد.
این برای دومین بار پس از پیروز انقلاب اسلامی است که ایران میزبانی مسابقات سلاح های بادی آسیا را برعهده گرفته است.
فدراسیون تیراندازی که همیشه با مشکل کمبود بودجه درگیر بوده است این بار نبود اعتبار کافی برای برگزاری این مسابقات، مسئولان را با مشکل رو به رو کرد.
چندی پیش فدراسیون تیراندازی برای برطرف شدن این مشکل از وزارت ورزش درخواست بودجه کرده بود اما هنوز به درخواست آنها پاسخی داده نشده است.
از آنجایی که برگزاری چنین مسابقاتی هزینه های زیادی را برای فدراسیون در بر دارد تامین آن از عهده فدراسیون خارج است.
این مشکلات در حالی پیش روی فدراسیون تیراندازی وجود دارد که این فدراسیون با بدهی ۱۴ میلیاردی دست و پنجه نرم می کند.
رئیس فدراسیون تیراندازی پیش از این گفته بود چنانچه که وزارت ورزش برای برگزاری این مسابقات کمک مالی نکند مجبور است که دوباره با پول قرضی هزینه ها را تامین کند.
باید توجه داشت که تیراندازی باید تا چه زمانی با کمبود اعتبار رو به رو باشد و اعزام های آن به مسابقات برون مرزی و برگزاری چنین مسابقاتی با پول های قرضی صورت بگیرد.
در صورتیکه که برگزاری مسابقات سلاح های بادی آسیا جزء برنامه های از پیش تعیین شده فدراسیون بود، پیش از اینها هزینه این مسابقات باید تامین می شد نه اینکه ۲ هفته مانده به آغاز این رقابت ها مسئولان به دنبال تامین هزینه باشند! و به جای تمرکز کردن برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، ذهن و زمان خود درگیر تامین بودجه کنند.
تغییر و تحولات در وزارت ورزش باعث شد تا بسیاری از فدراسیون ها با مشکلات مالی مواجه شوند و تیراندازی هم از این امر مستثنی نیست.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x