تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مصاحبه دختر آیت ا… با شبکه دراویش خارج نشین/فائزه هاشمی: پایگاه رای «روحانی» اصلاح طلبان هستند، روحانی باید قدر این موقعیت را بداند/ دفاع تمام قد از تصویب قطعنامه سازمان ملل علیه ایران

  • کد خبر : 170921
  • 01 آذر 1395 - 0:17
مصاحبه دختر آیت ا… با شبکه دراویش خارج نشین/فائزه هاشمی: پایگاه رای «روحانی» اصلاح طلبان هستند، روحانی باید قدر این موقعیت را بداند/ دفاع تمام قد از تصویب قطعنامه سازمان ملل علیه ایران

اظهارات شاذ دیگر دختر آیت الله در رابطه با تصویب قطعنامه سازمان ملل و محکومیت نقض حقوق بشر در ایران بوده که گفته است: نمی توانیم بگوییم اینها اشتباه است، این قطعنامه ها درست می باشد و حقوق بشر در مواردی که در این قطعنامه آمده واقعا نقض شده.

به گزارش«کمال مهر»؛کارنامه فائزه هاشمی پر از اظهارات شاذ و رفتارهای هنجار شکنانه در طول دو دهه گذشته است؛ فائزه هاشمی این بار بخشی از این اظهارات خود را با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» که متعلق به دراویش خارج نشین است انجام داده و در آنها ادعاهای زیادی را علیه قوه قضاییه و حتی روحانی مطرح کرده است.

فائزه هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه با اشاره به اظهارات اخیر دادستان تهران «عباس جعفری دولت آبادی» در ارتباط با افشای حسابهای رئیس قوه قضائیه «صادق لاریجانی» واکنش نشان داده و گفته است: مرکز قانون گذاری و تعیین جرم مجلس یا در زمانی که میان مجلس و شورای نگهبان اختلاف نظر باشد، مجمع تشخیص مصلحت خواهد بود و حتی قوه قضائیه یا دادستان هم نمی توانند مستقل تعیین جرم کنند، بنابراین صحبتهای آقای جعفری دولت آبادی قانونی نیست.

فائزه هاشمی رفسنجانی در ادامه مدعی شده است که تناقضهای ناعادلانه و رفتارهای دو گانه در قوه قضائیه وجود دارد و این رفتارها بی طرفی قوه قضائیه را مخدوش میکند و این ابهام را ایجاد میکند که آیا قوه قضائیه به وظیفه خود عمل میکند یا نه؟ قوه قضائیه باید پاسخگو باشد.
وی بدون اشاره به تلاش های گسترده خانواده خود مبنی بر تخفیف و یا آزادی برادرش با فشار بر قوه قضاییه می گوید: متاسفانه قوه قضائیه تا حدود زیادی گرفتار جناحهای سیاسی شده، به عنوان مثال به جای این که اسید پاش را بگیرند و با اسید پاشی که یک جرم عمومی است برخورد کنند، با علی شریعتی که به اسید پاشی اعتراض کرده برخورد میکنند.

فائزه هاشمی در حالی مدعی شده است که قوه قضائیه نباید تحت تاثیر نهادها و ارگانهای دیگر باشد که خود وی با فشار های زیاد و بهانه های واهی از زندان آزاد شد در حالی که در جریان فتنه ۸۸ بارها به خاطر ساماندهی اغتشاشگران بازداشت شده بود.

وی به این موضوع اشاره ای نکرد که بارها به خاطر صحبت های خلاف واقع خود مورد شکایت مسئولان دولتی قرار گرفته است.
اظهارات شاذ دیگر دختر آیت الله در رابطه با تصویب قطعنامه سازمان ملل و محکومیت نقض حقوق بشر در ایران بوده که گفته است: نمی توانیم بگوییم اینها اشتباه است، این قطعنامه ها درست می باشد و حقوق بشر در مواردی که در این قطعنامه آمده واقعا نقض شده، حداقل دلمان برای مردم خود بسوزد و آنگونه باید عمل کنیم که نگذاریم کار به سازمان ملل و سایر ارگانهای بین المللی بکشد.

این در حالی است یکی از موارد نقض حقوق بشر در ایران آزاد نبودن همجنس بازان در کشور است و درحالی فائزه هاشمی مدافع حقوق بشر شده است که همجنس بازی مغایر با مفاهیم اسلام است.

فائزه هاشمی رفسنجانی همچنین گفت، دین گریزی مردم به علت این است که حکومت تخلفات و خطاهای خود را با نام اسلام انجام می دهد؛ این در حالی است که مردم بیشتر از آنکه به خاطر اسم اسلام و عملکرد مسئولین از دین زده شوند، به خاطر فرا قانونی بودن افرادی مانند خود فائزه هاشمی از وی و خاندان او متنفر شده اند.

از طرف دیگر خانواده هاشمی با حمایت مستقیم آیت ا… دست به اقداماتی زده اند که اموال بیت المال را به خطر انداخته است تخلفات مهدی هاشمی و اختلاس های او بخشی از این موارد است.

وی در ادامه مدعی شده است که پایگاه رای «آقای روحانی» اصلاح طلبان هستند و انتظار ما هم از ایشان این است که بیشتر با اصلاح طلبان هماهنگ باشند و قدر این موقعیت دانسته شود!
انتهای پیام/ط

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x