تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خطرناکترین کشورها برای سفر در سال ۲۰۱۷ کدامند؟

  • کد خبر : 170766
  • 30 آبان 1395 - 13:45

نشنال جئوگرافی (National Geographic) در گزارشی خطرناکترین کشورها برای سفر در سال ۲۰۱۷ را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش گروه بین‎‌الملل«کمال مهر»؛ به نقل از اسپوتنیک، نشنال جئوگرافی (National Geographic)، در سال گذشته ۳۲ درصد سفرهای تجاری را مورد بررسی قرار داده است.
براساس اطلاعات این موسسه مهمترین عامل نگرانی گردشگران را می توان احتمال وقوع حملات تروریستی نامید (۷۱%). خطر ابتلا به ویروس زیکا (۴۹%)، ناآرامی های مدنی (۴۶%) و تنها ۱۵ % از تصادفات جاده ای و سطح پایین امکانات پزشکی در هراس می باشند. در نقشه سال ۲۰۱۷ کشورهای افغانستان، بورکینافاسو، هائیتی، گویان، جمهوری گینه، عراق، یمن، لیبی، نیجریه کره شمالی، سوریه، سومالی، سیرالئون، جمهوری آفریقای مرکزی و سودان جنوبی خطرناک ترین کشورها برای سفر می باشند.
خطرناکترین کشورها برای سفر در سال 2017
در شرق اروپا، اوکراین وضعیت آن عادی گزارش میشود(زرد رنگ) و تنها جزیره کوزوو هست که وضعیت ناپایداری دارد. مناطقی که با رنگ خاکستری مشخص شده، آذربایجان، روسیه، کنیا و تعدادی از کشورهای آسیایی و آمریکای جنوبی، که با توجه به تدوین کننده های این نقشه، دارای سطح متفاوتی از امنیت و امکانات پزشکی نسبت به موقعیت منطقه می باشند. رتبه بندی این کشورها براساس وضعیت فعلی و نظرات شرکتهای بزرگ که به طور مستمر کارکنان خود را برای کارهای تجاری به سفرهای خارجی می‌فرستند، تعیین شده است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x