تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سوپراستار داوری ایران از نظر علی دایی

  • کد خبر : 170572
  • 28 آبان 1395 - 0:21

سرمربی تیم نفت تهران گفت: شهرداری فومن در نیمه دوم کم‌ آورد و می‌توانستیم این تیم را با گل‌های بیشتری شکست دهیم.

به گزارش «کمال مهر»؛، علی دایی پس از پیروزی برابر تیم شهرداری فومن در نشست خبری بیان کرد: با وجود اینکه با ۴ گل توانستیم به پیروزی برسیم اما فکر می‌کنم بازی سختی بود. در ابتدای نیمه اول تیم ما خوب کار نکرد اما بعد از ۱۵ دقیقه شرایط بهتر شد و به مرور زمان هم روان‌تر بازی کردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم تیم حریف به غیر از یک موقعیت نتوانست کاری انجام دهد و نیمه دوم در اختیار ما بود. فکر می‌کنم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. تیم شهرداری فومن هم قابل احترام است و خوب جنگید. متاسفانه یا خوشبختانه در نیمه دوم کم‌آورد و نتوانست روندی را که در اوایل نیمه اول شروع کرده بود، ادامه دهد.

دایی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهد حریف تیمش استقلال باشد یا صبای قم، گفت: فرقی نمی‌کند تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تمام تیم‌ها را شکست دهد.

سرمربی تیم نفت تهران درپاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه نظرش درمورد حضور نداشتن نمایندگان ایران در انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا چیست، تصریح کرد: مطمئناً سال گذشته تیم ملی فوتبال ایران در تمام رده‌های مختلف خوب کار کرد، بنابراین می‌توانستیم نمایندگانی را داشته باشیم. به نظرم تیم ایران بهترین تیم فوتبال در آسیا بود واقعا جای نمایندگان ایران خالی است اما متاسفانه انتخابی از میان بازیکنان ایران صورت نگرفته است و حتما چیزی بوده که ما را انتخاب نکردند.

او در مورد دعوت شدنش به مراسم انتخاب برترین‌ بازیکن آسیا گفت: من از سوی AFC به این مراسم دعوت شدم اما چون در روز بازی با فولاد خوزستان مراسم برگزار می‌شود بنابراین عذرخواهی کردم و گفتم نمی توانم در این مراسم شرکت  کنم.

دایی درباره انتخاب علی‌رضا فغانی به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین داور جهان اظهار کرد: اختلاف بین داوران ما زیاد است یکی مثل اقای فغانی فینال مسابقات بین قاره‌ای جهان را سوت می‌زند اما بعضی از داوران در قضاوت‌های لیگ اشتباهاتی دارند البته این مسئله در بین بازیکنان هم وجود دارد. به طور مثال یک بازیکن به راحتی در اروپا بازی می‌کند اما برخی دیگر در لیگ ایران درجا می‌زنند به هر حال فغانی افتخار داوری ما محسوب می‌شود و به نوعی سوپراستار داوری ماست اما باید فاصله بین داوران کم شود.

وی در ادامه درباره شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: اگر دست حمایت پشت ما باشد مطمئنا هم انگیزه و هم توانایی قهرمانی را داریم فعلا ۶ الی ۷ درصد قراردادمان را دادند و پول‌ها را به صورت قطره چکانی به ما می‌دهند اما مطمئنا در آینده همه مسائل درست می‌شود.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x