تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تیپ زشت و عجیب یک پرسپولیسی در امارات+ عکس

  • کد خبر : 170254
  • 26 آبان 1395 - 10:07

انتشار عکسی از محمد زادمهر عضو هیات مدیره پرسپولیس در اردوی تیم و در کنار حشمت مهاجرانی در شبکه های اجتماعی بحث هایی را به راه انداخته است.

تیپ زشت و عجیب یک پرسپولیسی در امارات+ عکس

به گزارش «کمال مهر»؛ پرسپولیس این روزها در امارات و در باشگاه ایرانیان دوبی اردو زده است آن هم در حالی که ترکیب اصلی این تیم در تیم ملی حضور دارند! اینکه چرا قرمزها برای این اردو که طبعا خروجی مثبتی برای برانکو ایوانکوویچ (بدون ۸ بازیکن ملی پوش و نفرات اصلی) ندارد متحمل هزینه شده اند موضوعی است که به قدر کافی در رسانه ها مورد نقد قرار گرفته است.

این هم که با توجه به اینکه افراد خیر هزینه ها را تقبل کرده اند، بعید نیست به زودی سر و کله بازیکنان اماراتی (مانند اردوی اوکراین) در تیم پیدا شود هم بحث تازه ای نیست. از سوی دیگر سرخپوشان نتوانستند با تیم های مهم مدنظر برانکو بازی تدارکاتی انجام دهند.

حالا انتشار عکسی از محمد زادمهر عضو هیات مدیره پرسپولیس در اردوی تیم و در کنار حشمت مهاجرانی در شبکه های اجتماعی بحث هایی را به راه انداخته است. برخی از ظاهر او که با شلوارک در عکس دیده می شود گله کرده اند و می گویند او فکر می کند به سفر تفریحی خانوادگی رفته و برخی هم می گویند اصولا چرا باید اعضای هیات مدیره در سفر های برون مرزی تیم را همراهی کنند؟

جالب اینکه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه در جلسه اخیر هیات مدیره به تمام اعضا پیشنهاد داد به دوبی بروند که اکثرشان از جمله جعفر کاشانی تاکید کردند صلاح نیست با تیم به اردوی خارجی بروند.

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x