تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

۵سوال سهم خبرنگاران البرزی از رئیس جمهور / خبرنگاران همچنان بدنبال کارت مراسم

  • کد خبر : 170054
  • 25 آبان 1395 - 14:45
۵سوال سهم خبرنگاران البرزی از رئیس جمهور / خبرنگاران همچنان بدنبال کارت مراسم

طاهره قیومی، رئیس جدید مرکز ارتباطات دفتر ریاست جمهوری در جلسه توجیهی اصحاب رسانه برای سفر استانی دکتر حسن روحانی به البرز صبح امروز در اداره کل ارشاد استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص نحوه حضور در مراسم استقبال و پوشش مراسمات به ایراد سخنرانی پرداخت .

به گزارش «کمال مهر»؛ طاهره قیومی، رئیس جدید مرکز ارتباطات دفتر ریاست جمهوری در جلسه توجیهی اصحاب رسانه برای سفر استانی دکتر حسن روحانی به البرز صبح امروز در اداره کل ارشاد استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص نحوه حضور در مراسم استقبال و پوشش مراسمات به ایراد سخنرانی پرداخت .

قیومی

قیومی دیدار مردم با  رئیس جمهور را حدود ساعت ۱۰ تا ۱۱ در ورزشگاه مخابرات استان و اقع در میدان سپاه عنوان کرد و در ادامه تصریح کرد: پس از دیدار مردمی بعداز ظهر حدود ساعت ۱ و نیم دیدار با علما، فرهیختگان و ایثارگران استان  خواهند داشت.

وی ادامه داد: ریاست محترم جمهوری در جلسه توسعه سرمایه گذاری،شورای اداری و در  نشست خبری با اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

در این مراسم طی قرعه کشی از بین خبرگزاری ها روزنامه های سراسری و محلی و پایگاه های خبری ۵ خبرنگار انتخاب و فرصت طرح ۵ سوال  از رئیس جمهور را دارند.

گفتنی است، صالحی امیری وزیر ارشاد به نظر آباد ،وزیر اطلاعات به اشتهارد، ربیعی وزیر تعاون و کار به فردیس و سلطانی به  طالقان و همچنین انصاری نیز در ساوجبلاغ به عنوان نماینده دکتر روحانی سفر خواهند کرد.

این نشست در حالی برگزار شد که مقرر شده بود کارتهای خبرنگارانی که برای پوشش مراسم سفر رئیس جمهور به البرز ثبت نام کرده بودند تحویل داده شود منتهی به دلیل عدم آماده سازی، تحویل کارتها به عصر امروز موکول شد، که این اقدام با واکنش خبرنگاران مواجه  شد  و نسبت به این بی‌برنامگی و تردد مجد برای دریافت کارت ابراز گله‌گی کردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x