تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

ترامپ زیر اولین وعدۀ انتخاباتی‌اش زد

  • کد خبر : 169414
  • 22 آبان 1395 - 16:19
ترامپ زیر اولین وعدۀ انتخاباتی‌اش زد

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در اولین مصاحبه بعد از پیروزی در انتخابات گفت که بر خلاف وعده‌های تبلیغاتی قانون سلامت را کاملاً لغو نمی‌کند.

به گزارش«کمال مهر»؛دونالد ترامپ، در اولین مصاحبه پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا، گفت بعد از نشست دیروز با باراک اوباما، رئیس‌جمهور فعلی، قصد دارد برخی از مفاد قانون سلامت تصویب شده در دوران اوباما را که قبلاً وعده لغو آن را داده بود، دست ‌نخورده نگاه دارد.

وی در مصاحبه با وال‌استریت‌ ژورنال گفت یکی از اولویت‌هایش اقدام فوری در زمینه «قانون سلامت» است. ترامپ گفت این قانون آنقدر ناکارآمد و پرهزینه شده است که «نمی‌توان از آن استفاده کرد.»

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا علی‌رغم این گفت که بعد از نشست با اوباما در کاخ سفید روز پنجشنبه تمایل دارد دست‌کم دو بند از مفاد این قانون را دست‌نخوره نگاه دارد؛ بندی که شرکت های بیمه را از نپذیرفتن برخی بیماران به دلیل نوع بیماریشان منع می کند و دیگری بندی که به سرپرستان خانوار اجازه می دهد دوران بیمۀ فرزندانشان را طولانی تر کنند.

ترامپ درباره قانون سلامت و دلیل تغییر موضعش از فسخ کامل قانون به نگه داشتن برخی بندهای آن گفت که بعد از دیدار با اوباما به این نتیجه رسیده است. او گفت: «من به او گفتم که پیشنهادهایش را بررسی می‌کنم و از سر احترام این کار را انجام خواهم داد.»

 

منبع:العالم

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=169414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x