تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خرید داور لیگ برتری با زیتون پرورده و نوشابه؟! + تصویر

  • کد خبر : 169074
  • 20 آبان 1395 - 8:55
خرید داور لیگ برتری با زیتون پرورده و نوشابه؟! + تصویر

تیم‌لیگ برتری فوتبال ایران بخاطر سفارش سه زیتون پرورده‌ و یک نوشابه اضافه از سوی داوران بازی به دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نامه نوشت.

به گزارش گروه ورزش«کمال مهر»؛، سرپرست یکی از تیم های لیگ برتری فوتبال ایران با ارسال فاکتور غذای داوران به دپارتمان داوری نسبت به سفارش سه زیتون پرورده و یک نوشابه اضافی در یک وعده غذایی داوران اعتراض کرده است.

فاکتور جنجالی سفارش زیتون پرورده و نوشابه اضافی توسط داوران ابتدا  توسط دپارتمان داوری در گروه های مجازی داوران لیگ برتر فوتبال وفوتسال برای   تذکر منشتر شد که این خبر به سرعت در فضای رسانه ای هم منشتر شد.

در پیام یکی از اعضائ دپارتمان داوری خطاب به داوران آمده است: سرپرست یکی از تیم‌های مطرح لیگ برتری که تیمش در هفته‌های اخیر لیگ میزبان بوده و شکست هم خورده، فاکتوری را برای‌ دپارارتمان داوری فدارسیون ارسال کرده که در نگاه اول چیز غیر عادی مشاهده نکردیم اما زمانی که سرپرست تیم با ما تماس گرفت، متوجه شدیم این باشگاه به سرو ۳ زیتون پرورده و یک نوشابه اضافی تیم ۳ نفره داوری – که مهمان این باشگاه بوده‌اند – اعتراض دارند.

وی افزود: در فاکتوری که برایمان ارسال شده،‌ سه داور مجموعا ۲ نوشابه، یک دوغ و یک دلستر به اضافه ۶ زیتون پرورده سفارش داده‌اند. سرپرست تیم به ما گفت که چرا داورتان یک نوشابه و سه زیتون پرورده اضافی سفارش داده‌اند.

این عضو دپارتمان تاکید کرد: این موضوع بسیار تاسف برانگیز است، چرا که داوران حمایت که نمی‌شوند هیچ، به این شکل هم مورد اعتراض قرار می‌گیرند. شما ببینید چقدر این افراد سطح پایین هستند که فاکتور غذا را برای‌مان ارسال می‌کنند و به نوشابه و زیتون داوران معترض می‌شوند. ما از دیروز که این فاکتور به دستمان رسید، ‌بهم ریخته‌ایم و اعصابمان واقعا خرد شده است.

طبق فاکتور ارسالی  باشگاه معترض مجموع سفارش اضافی داوران۱۰۵۰۰ تومان بوده است.

جنجال زیتون ونوشابه داوران فوتبال

انتهای پیام /

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=169074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x