تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

اخرین جزئیات از تصادف محور اقلید-یاسوج /تعداد کشته شده ها به ۲۵ نفر رسید/۲۰ نفر در دم جان باختند + تصاویر

  • کد خبر : 169000
  • 19 آبان 1395 - 16:16
اخرین جزئیات از تصادف محور اقلید-یاسوج /تعداد کشته شده ها به ۲۵ نفر رسید/۲۰ نفر در دم جان باختند + تصاویر

رییس مرکز فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه دیروز در محور اقلید-یاسوج ۲۰ نفر از مسافران در دم جان باختند و پنج تن دیگر در مسیر انتقال و در بیمارستان ها جان خود را از دست دادند.

 

به گزارش«کمال مهر»؛؛ به نقل ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،  جلال پوران فرد ضمن ابراز ناراحتی از این سانحه دردناک افزود: ساعت ۲۰:۳۰  شب گذشته این تصادف را به مرکز فوریت های پزشکی اطلاع دادند ما نیز ۱۰ امبولانس به محل اعزام کردیم و بیشتر مصدومان را از طریق آتوبوس آمبولانس به بیمارستان انتقال دادیم.

وی با بیان اینکه ۱۸ مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادیم، بیان کرد: چهار مصدوم از این حادثه نیز به استان فارس منتقل شد.

پوران فرد عنوان کرد: علت اصلی واژگونی این اتوبوس را پلیس راهنمایی و رانندگی باید تشخصی دهد اماکمک راننده اتوبوس اسکانیا علت حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس را دلیل واژگونی بیان کرده است.

وی عنوان کرد: از زمان انتقال مصدوم به بیمارستان همه تیم پزشکی بیمارستان و مسئولان استان از جمله  استاندار و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار بویراحمد،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونان دانشگاه، شهردار یاسوج و برخی دیگر از مسؤولان استانی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور دارند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این اتوبوس با راننده ها۴۷ مسافر بوده است که ۲۰ نفر در دم جان باختند ۴ نفر دیگر در انتقال به یاسوج در یاسوج جان خود را از دست  دادند و یک نفر در اردکان جان باخت که ۱۸ مصدوم در حال حاضر در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستند.

تصاویری از حضور مسئولان در بیمارستان از شب گذشته و تلاش تیم پزشکی استان برای مصدومان را در زیر می بینید:

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=169000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x