تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

سر عامل انتحاری از تنش جدا و جلوی پاهایم افتاد/ ۴۵ زائر ایرانی از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند

  • کد خبر : 168866
  • 19 آبان 1395 - 9:45
سر عامل انتحاری از تنش جدا و جلوی پاهایم افتاد/ ۴۵ زائر ایرانی از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند

شاهد عینی حادثه تروریستی سامرا اظهار کرد: پس از انفجار آمبولانس یک نفر حامل بمب میان جمعیت قرار گرفت و منفجر شد.

 

به گزارش«کمال مهر»؛ یکی از شاهدان عینی حادثه تروریستی سامرا در گفتگو با هرمز با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در سامرا گفت: دور روز پیش یک دستگاه آمبولانس به همراه یک خودروی پراید در کنار اتوبوبوس هایی که حاوی زائرین کربلای معلی بودند قرار گرفتند و پس از اندک زمانی صدای وحشتناک انفجار در فضا پیچیده شد.

وی افزود: پس از اینکه آمبولانس دچار انفجار شد بعد از مدتی یک نفر که بمب به خود بسته بود در وسط محوطه قرار گرفت و منفجر شد که صحنه بسیار وحشت انگیزی بود چون سرش از تنش جدا و در مقابل پاهایم قرار گرفت که همچو صحرای کربلا بود.

این شاهد عینی حادثه تروریستی سامرا با بیان اینکه چهار دستگاه اتوبوس از استان هرمزگان در سامرا بودند، اظهار کرد: پس از انفجار ۴۵نفر از مسافرینی که دریکی از اتوبوس ها بودند از اتوبوس به بیرون پرتاب شدند و همه آنها ترکش خورده و زخمی اند و ۵ نفر از زائرین هرمزگانی در این حادثه کشته شده اند.

وی تصرح کرد: برخی از زخمی ها از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده اند و عده ای از ناحیه گردن، سینه و فک به شدت زخمی شده اند و عده ای  هم به دلیل اینکه از اتوبوس به بیرون پرتاب شده اند دچار کوفتگی های شدیدی شده اند.

این شاهد عینی گفت: پزشکان به بیماران رسیدگی می کردند و پس از رسیدن نیروهای امدادی عده ای در بیمارستان بغداد و عده ای هم به تهران برای مداوا منتقل شدند و طبق شنیده ها قرار بود عده ای از زخمی ها را به بندرعباس منتقل کنند در حال حاضر چون امکان برقراری تماس نیست اطلاع جدیدی از زخمی شدگان نداریم.

وی با بیان اینکه عده ای از مجروحان که شرایط وخیمی نداشتند را به کربلا اعزام کردند، اظهار کرد: از ناحیه سینه و گردن زخمی شده ام و  خواهرم نیز از ناحیه فک و دو نفر از همراهانم از ناحیه دست و پا دچار  شکستگی شده اند.

این شاهد عینی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمنان اسلام با این حملات تروریستی سعی می کنند که در برگزاری هرچه بیشتر اربعین خللی وارد کنند اما هیچگاه موفق نمی شوند و هم اکنون در کربلا هستیم.

 

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=168866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x